خرید کانکس اداری

شرایط کشور در چند سال اخیر باعث شده تا بسیاری از سازمان ها، خرید کانکس اداری را بر احداث یک ساختمان ترجیح دهند. در واقع کانکس های اداری می توانند به خوبی تمام وظایف یک ساختمان معمولی را انجام دهند. مازاد بر این می توان در صورت اتمام فعالیت، آن را به محل دیگری انتقال داد . مزیت دیگری که این محصول را متمایز نموده ، قیمت بسیار مناسب آن است.

ترکیب کلی این موارد  در کنار همدیگر باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید کانتینر و کانکس اداری پیش از پیش افزایش یابد . ما در این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق و اصولی این محصول و ویژگی های آن را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم. لذا اگر شما هم تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، حتما ما را تا انتها همراهی کنید.

ویژگی های کانکس اداری

ویژگی های کانکس اداری

ویژگی های کانکس اداری

کانکس های اداری هم دقیق مانند کانکس های مسکونی هستند. با این تفاوت که در ساختار آنها بخش بندی های دیگری دیده می شود. برای مثال در فضای داخلی این کانکس ها یک بخش ویژه برای نگهداری سیستم ها وتجهیزات به چشم می خورد که امنیت نسبتا بالایی دارد. از طرفی دیگر بخش ویژه کار کارمندان هم لحاظ شده است. حال اینکه کانکس های مسکونی چنین بخش هایی ندارند .

داشتن بدنه مقاوم از دیگر ویژگی های کانکس اداری است . این دسته از کانکس ها علاوه بر فلز، مصالح و متریال های دیگری را هم در بطن خود دارند. همین مورد سبب شده تا در برابر بسیاری از آسیب ها و مشکلات مقاومت کافی از خود نشان دهند. البته برخی از این مصالح، علاوه بر مقاومت؛ باعث می شوند تا دمای داخلی آن ها نیز متعادل شود. همین مورد سبب شده تا تقاضای زیادی برای خرید کانکس اداری شکل بگیرد.

ابعاد کانکس اداری

کانکس های اداری به صورت سفارشی تولید می شوند . به همین جهت است که ابعاد آن ها نیز بسیار متغیر می باشد . در واقع ابعاد این محصولات تابع نوع کارکرد آن ها است. برای مثال کانکس هایی که برای مراکز درمانی تولید می شود، ابعاد نسبتا بزرگی دارند.

حال اینکه کانکس های تولید شده برای مراکز مخابراتی کوچکتر می باشد. به همین جهت باید ابتدا نوع کانکس اداری و وظیفه آن را مشخص نمایید و سپس بر این اساس ابعاد آن را تعیین کنید کانتینر اداری.

البته باید عنوان کرد که هر کدام از این مدل ها نیز خود می توانند ابعاد متفاوتی داشته باشند و نمی توان گفت که هر مدل به ابعاد خاصی محدود شده است. با این اوصاف لازم است قبل از خرید کانکس اداری نوع آن را تعیین کنید تا بتوانید به ابعاد دقیق تر برسید.

انواع کانکس اداری

انواع کانکس اداری

انواع کانکس اداری

همانگونه که در بخش قبلی هم اشاره نمودیم، کانکس های اداری انواع متنوعی دارند. از جمله این محصولات می توان به کانکس درمانی، کانکس مخابراتی، کانکس نظامی و کانتینر مدیریتی و… اشاره نمود . هرکدام از این کانکس ها برای ادارات مختلفی تولید می شود. نکته قابل توجه این است که هر سازمان وظایف و امور خاصی را دارد .

به همین جهت باید کانکس تولید شده برای آن هم بتواند از عهده انجام این وظیفه برآید. برای مثال کانکس هایی که برای سازمان مخابرات ساخته می شود، بخشی برای کار حداقل یک کارمند دارد. در کنار آن هم یک بخش دیگر برای نگهداری تجهیزات و سیستم های رادیویی تعبیه شده است.

حال اینکه در کانکس های تولید شده برای مراکز درمانی ، اصلا چنین بخش هایی به چشم نمی خورد . همین تفاوت در وظایف و باعث شده تا انواع مختلفی از کانکس اداری ساخته شود. با وجود این موضوع ، اما بسیاری از تولیدکنندگان توجهی به این جزئیات ندارند. این عدم آگاهی در نهایت به ضرر متقاضیان خرید کانکس اداری تمام می شود.

نکات قابل توجه در مورد کانکس سیتی

گروه کانکس سیتی جزو قدیمی ترین و البته مطرح ترین گروه ها در زمینه ساخت و تولید کانکس اداری می باشد. این گروه به خوبی با نیاز مشتریان آشنایی دارد و می داند که چگونه کانکس مختص به آن ها را تولید نماید. چنانچه شما هم به دنبال خرید خرید کانکس اداری هستید و یا میخواهید یک مدل متناسب با نیاز خود بسازید، می توانید هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post