کانتینر در قم

طی چند سال گذشته محبوبیت کانتینر در قم رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است.  اگرچه این موضوع تنها محدود به استان قم نبوده ، اما برخی از مدل های این محصول توانسته اند محبوبیت بیشتری را در این استان کسب نمایند.

ریشه این افزایش تقاضا را می توان در موارد مختلفی جستجو کرد. فاکتور های بی نظیری همچون قیمت مناسب ، مقاومت بالا ، گنجایش عالی، برپایی سریع و… همه و همه جزو مولفه هایی است که این تولیدات را بیش از پیش در نگاه خریداران جذاب کرده است .

اگرچه این محصول می تواند طیف زیادی از مزیت ها را در اختیار مالکان خود قرار دهد، اما متاسفانه بخش زیادی از هم اطلاعی از آن ندارند. به همین جهت است که ساخت بنا های معمولی را تنها راهکار برای ایجاد سرپناه می دانند  کانکس در قم.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم به شیوه ای دقیق مزایای کانتینر ها خدمت شما عزیزان بیان کنیم. بدون شک این موضوع می تواند درک شما از این محصولات بی نظیر را افزایش دهد .

نحوه ساخت کانتینر در قم

نحوه و شرایط ساخت کانتینر از مهمترین دلایلی بوده که محبوبیت این تولیدات را افزایش داده است . در واقع این محصول مطابق روش های ویژه ای ساخته می شود که می تواند گنجایش و البته مقاومت بالایی را به آنها ببخشد.

تولید کنندگان در گام اول یک اسکلت فلزی مقاوم را برای آن ها طراحی می کنند. این اسکلت بندی عموما از جنس پروفیل های آهنی ۵۰ در ۵۰ می باشد. بعد از ساخت اسکلت بندی ، ورقه های فلزی ضخیم هم بر روی آن  قرار می گیرد.

این ورقه ها عموما ضخامتی معادل ۳ میلی متر دارند . بعد از تکمیل ورقه ها، تقریبا شکل ساختاری کانتینر ها مشخص می شود. حال نوبت به پارتیشن بندی و افزودن امکانات مختلف می رسد. این بخش عموما بر اساس نیاز مشتری و یا نوع کانتینر صورت می گیرد. این رویه ساخت باعث شده است تا نفوذ کانتینر در قم رشد بیشتری را تجربه نماید.

مزایای کانتینر ها

مزایای کانتینر ها

مزایای کانتینر ها

مزایای کانتینر ها از دیگر فاکتورهایی بوده که محبوبیت این دسته از تولیدات را افزایش داده است . در واقع این محصولات مزیت های  خاصی دارند که نمی توان آنها را در هیچ سرپناه دیگری مشاهده کرد . همین مورد هم سبب افزایش تقاضا برای کانتینر در قم شده است. ما در ادامه برخی از این مزیت های را برای شما ذکر کرده ایم.

  • قابلیت جابه جایی
  • مقاومت بالا
  • تنوع فراوان
  • پارتیشن بندی متنوع
  • قابلیت سفارشی سازی
  • وزن اندک
  • امکانات مختلف
  • و…

این موارد را می توان جزو شاخص ترین فاکتورهایی دانست که موجب محبوبیت کانتینر در قم شده است کانتینر دوطبقه.

ابعاد کانتینر

ابعاد کانتینر مولفه دیگری است که متاسفانه خریداران توجه چندانی به آن نمی کنند. عموما ابعاد تاثیر بسیاری زیادی بر روی قیمت دارد. از طرفی دیگر این مولفه می تواند بر روی قابلیت حمل و نقل  یا میزان گنجایش و.. هم تاثیرگذار باشد . بدین جهت نباید آن را فراموش کرد.

برای ابعاد کانتینر ها استاندارد خاصی وجود ندارد و به عبارتی می توان هر نوع کانتینری را در هر ابعادی تولید نمود. اما نباید از مساحت ۲۰۰ متر مربع و ارتفاع ۴۰ فوت تجاوز کرد. البته این بازه هم فضای کافی برای ساخت هر نوع مدلی را در خود دارد .

خرید کانتینر در قم

خرید کانتینر در قم

خرید کانتینر در قم

موارد و مولفه های فوق باعث شده است تا طیف زیادی از مردم به سمت خرید کانتینر در قم سرازیر شوند . اگرچه این تقاضا روز به روز بیشتر می شود، اما متاسفانه عرضه مناسبی وجود ندارد.

در واقع بیشتر عرضه کنندگان این استان فروشنده های ساده ای هستند که محصولات خود را از سایر استان ها وارد می کنند. به عبارت ساده تر این افراد خود نیز یک واسطه هستند کانکس در البرز.

گروه کانکس سیتی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانتینر در قم می باشد. گروه ما می تواند هر مدل کانتینری را مطابق نیاز و خواسته مشتریان تولید نماید. از طرفی دیگر ما برای تمام تولیداتمان هم گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می کنیم. بدین جهت اگر به دنبال خرید کانتینر در قم هستید، می تواند هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

b2n

yun

Rate this post