کانتینر در چهارمحال بختیاری

کانتینر ها را می توان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای سرپناه موقت در نظر گرفت. همین مورد هم سبب شده تا در طی چند سال اخیر نفوذ کانتینر در چهارمحال بختیاری و سایر استان های در حال توسعه بیشتر شود کانکس در چهارمحال بختیاری.

این موضوع به نوبه خود نشان دهنده ی شناخت بیشتر و بهتر مردم از این تولیدات می باشد. همین شناخت هم سبب شده تا آنها چنین محصولاتی را در سبد خرید خود جای دهند . ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری دقیق بر روی این محصولات داشته باشیم تا شما هم دلیل این رشد و تقاضا را بهتر درک کنید . لذا اگر به دنبال خرید کانتینر در چهارمحال بختیاری هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

ساختار کانتینر ها

نخستین مولفه ای که موجب نفوذ کانتینر در چهارمحال بختیاری شده، ساختار بی نظیر این تولیدات می باشد. در حقیقت کانتینرها به گونه ای ساخته شده اند که می توانند در برابر شرایط نامساعد، دوام خوبی داشته باشند . در ساختار این محصولات یک اسکلت بندی از جنس پروفیل های آهنی ۵۰ در ۵۰ وجود دارد . این ساختار به خوبی فشار های وارده را دفع می کند.

افزون بر این موارد یک لایه از ورقه های ضخیم ۵ میلی متری هم بر روی این اسکلت بندی تعبیه شده است که موجب حفظ شکل آن می شود. افزون بر این موارد طراحی آرگونومیک این محصولات هم باعث می شود تا در برابر فشارهای وارده بسیار مقاوم باشند. این موضوع با توجه به شرایط جوی استان، یک مزیت بی نظیر بوده و سبب نفوذ بیشتر کانتینر در چهارمحال بختیاری شده است .

مزایای کانتینرها

 

مزایای کانتینرها

مزایای کانتینرها

کانتینرها دارای مزیت های منحصر به فرد فراوانی هستند. در حقیقت همین مزیت ها هم سبب شده تا محبوبیت کانتینر در چهارمحال بختیاری بیشتر شود . ما در ادامه چند مورد از این مزایا را به صورت خلاصه وار خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم  کانکس در ایلام.

  • مقاومت بالا
  • تنوع عالی
  • قیمت مناسب
  • طراحی منحصر به فرد
  • برپایی سریع
  • قابلیت جابه جایی
  • امکان سفارشی سازی
  • و…

این موارد را می توان جزو شاخص ترین مولفه هایی دانست که در اغلب کانتینر ها دیده می شود. وجود این مزایا سبب شده تا مردم بیش از پیش نسبت به خرید آنها متمایل شوند .

ابعاد کانتینر ها

ابعاد را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته شاخص ترین مزیت هایی در نظر گرفت که کانتینر ها را متمایز کرده است. در واقع کانتینر ها می توانند ابعاد بسیار منحصر به فردی را به خود بگیرند . این محصولات عموما در محدوده ۳ الی ۲۰۰ متر مربع و ارتفاع ۱۰ الی ۴۰ فوت تولید می شوند . اگرچه این میزان ممکن است محدود به نظر برسد، اما باید عنوان کنیم که برای انجام هر نوع فعالیتی مناسب است. باید در نظر داشته باشید که این ابعاد می تواند به صورت مستقیم  قیمت ها را تغییر دهد. لذا بایستی حتما در حین خرید کانتینر در چهارمحال بختیاری ، بدان دقت ویژه ای داشته باشید .

قیمت کانتینر در چهارمحال بختیاری

 

قیمت کانتینر در چهارمحال بختیاری

قیمت کانتینر در چهارمحال بختیاری

قیمت از دیگر مولفه هایی است که توانسته نفوذ کانتینر در چهارمحال بختیاری را افزایش دهد. در حقیقت باید عنوان کنیم که کانتینر ها در مقایسه با سایر سرپناه های موقت، قیمت بسیار بهینه تری دارند. قیمت این محصولات عموما به ازای هر مترمربع بیان می شود و این میزان از یک و نیم میلیون شروع شده و تا ارقام بالاتر هم می رود خرید کانتینر انباری.

در زمینه قیمتی نمی توان رقم یا محدوده دقیقی را تعیین نمود چرا که به فاکتور های بسیاری بستگی دارد . نوع کانتینر، ابعاد، امکانات موجود و.. از جمله مهمترین ویژگی هایی است که می تواند بر روی قیمت ها اثر بگذارد . چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق مدل دلخواه خود را بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانکس سیتی تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

Rate this post