کانتینر در کردستان

رشد تقاضا برای کانتینر در کردستان جزو آن دسته از مواردی است که نمی توان آن را انکار کرد . در واقع این محصولات با تکیه بر مزیت های بی نظیر خود توانسته اند در طی چند سال گذشته به محبوبیت بالایی در بین اهالی این استان برسند.

قابلیت حمل و نقل ،مقاومت بالا، تنوع عالی، امکانات مختلف و… از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید کانتینر در کردستان رشد بالایی داشته باشد.

اما متاسفانه طیف زیادی از این متقاضیان نمی دانند که در حین خرید به چه فاکتورهایی دقت کنند. همین مورد هم باعث میشود تا خرید آن ها به انتخاب های اشتباهی منجر شود.

ما در ادامه این متن قصد داریم مهم ترین مولفه ها در انتخاب این موضوع را برای شما ذکر کنیم. بدین جهت اگر به دنبال خرید کانتینر در کردستان هستید، بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید.

نوع کانتینر

نوع کانتینر نخستین مولفه ای است که باید در گام اول بدان دقت کنید. در واقع بیش از ۱۱ مدل کانتینر در کردستان تولید می شود. هر کدام از این مدل ها برای امر خاصی توسعه یافته اند.

به همین جهت نمی توان از یک کانتینر برای کاری غیر از حوزه تخصصی آن استفاده نمود. ما در ادامه این مدل ها را برای شما ذکر کرده ایم تا بتوانید درک صحیح تری از آنها داشته باشید .

  1. کانتینر باری
  2. کانتینر انباری
  3. کانتینر اداری
  4. کانتینر ویلایی
  5. کانتینر مسکونی
  6. کانتینر رستوران
  7. کانتینر کارگاهی
  8. کانتینر سرویس بهداشتی
  9. کانتینر دوبلکس
  10. کانتینر پلیس
  11. کانتینر کاروان
  12. کانتینر نگهبانی
  13. و…

این موارد رایج ترین مدل های کانتینر در کردستان می باشد. باید در نظر داشته باشید که هر کدام از ین مدل ها می تواند چندین زیر دسته داشته باشد.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

 

ساختار و بدنه

 

ساختار و بدنه

ساختار و بدنه

ساختار و بدنه از دیگر مواردی است که باید در حین خرید کانتینر در کردستان بدان دقت کنید. عموما کانتینرها ساختار مختلفی دارند. اما در حالت کلی محصول انتخابی شما باید حتما یک اسکلت بندی مقاوم داشته باشد. این اسکلت بندی می تواند از جنس پروفیل های آهنی و یا یا قوطی های ضخیم باشد .

بر روی این اسکلت هم باید حتما ورقه های آهنی قرار گرفته باشد . حداقل ضخامت یک ورقه  باید ۳ میلی متر باشد . برای اتصال آن ها نیز باید از پیچ و مهره یا جوش استفاده شود.

لازم به ذکر است که افزون بر این متریال ها ممکن است مواد دیگری نظیر پلی اورتان ، بتن سبک ، چوب و.. نیر استفاده شود . وجود آن ها تا حد زیادی به مدل کانتینر بستگی دارد. اما دو مولفه یاد شده باید حتما وجود داشته باشد .

ابعاد کانتینر

ابعاد یکی دیگر از مولفه هایی است که متاسفانه بیشتر متقاضیان خرید کانتینر در کردستان بدان دقت نمی کنند . این مولفه می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت داشته باشد. از طرفی دیگر ابعاد می تواند فضا و گنجایش را تعیین کند. لذا هرگونه افراط و تفریط در آن می تواند هزینه های شما را افزایش دهد.

در این زمینه نمی توان هیچ گونه ابعاد دقیقی را عنوان کرد. اما در هر حال سعی کنید تا محصول انتخابی شما بر اساس نیازتان باشد. چرا که محصولات کوچک مانع از عملکرد صحیح می شود . محصولات بزرگ هم هزینه های اضافی را روی دستتان می گذارد.

تولید کننده کانتینر در کردستان

 

تولید کننده کانتینر در کردستان

تولید کننده کانتینر در کردستان

با توجه به رشد تقاضا جهت خرید کانتینر در کردستان ، تولید کننده های بسیاری هم وارد این استان شده اند. در واقع هر تولید کننده استاندارد ویژه ای برای ساخت کانتینر ها دارد کانکس در کردستان.

اما در حالت کلی قیمت بیشتر مدل های تولید شده در این استان نجومی است . در مقابل کیفیت آن نیز نمی توان مشتریان را متقاعد نماید. گروه کانکس سیتی جزو قوی تری تولیدکنندگان کانتینر در کردستان می باشد.

گروه ما نه تنها مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه می دهد ، بلکه برای هر محصول هم گارانتی چند ساله ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید .

b2n

yun

Rate this post