کانتینر پرورش قارچ

کانتینر پرورش قارچ به سازه ای گفته می شود که در چند سال گذشته به شدت مورد استفاده قرار گرفته است. این سازه قابلیت ها و مزایای بی شماری دارد. همین عامل سبب می شود تا افراد زیادی به استفاده از این سازه ها تمایل نشان دهند. به عبارتی شما می توانید کانتینر پرورش قارچ را خریداری کرده و از مزایای آن استفاده کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کانتینر پرورش قارچمزایای کانتینر پرورش قارچ

کانکس پرورش قارچ مزایای بسیار زیادی دارد. چیزی که این سازه را از بقیه سازه ها متمایز می کند، به کار بردن تکنیک ها و روش های فناوری نوین در آن است. این کانتینر ویژگی هایی دارد که کمتر کسی فکرش را هم می کند. به طور کل یک سازه با قابلیت های فراوان تجاری، صنعتی و… است. در جدول زیر به تعدادی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

قابلیت راه اندازی تجارت پرسود مقاومت و ماندگاری بالا
دسترسی به شرایط مناسب پرورش قارچ عایق بندی مناسب
  • قابلیت راه اندازی تجارت پرسود

تجارتی پرسود است که هزینه زیادی برای راه اندازی آن صرف نمی شود. این گونه می توان گفت که این تجارت با سود خالص همراه بوده است. به تمامی کارآفرینان و کسانی که به این حوزه کاری علاقه مند هستند، پیشنهاد می کنیم که از این سازه استفاده کنند.

این گونه می توانند که به سودآوری مناسبی دسترسی پیدا کنند. فرض کنید که شما بخواهید تا با استفاده از روش های سنتی، اقدام به کاشت و تولید قارچ کنید. به عبارتی این گونه شما باید هزینه زیادی را صرف خرید یک زمین، اجاره کارگر و…. کنید.

در این شرایط شما باید هزینه زیادی را صرف راه اندازی کسب و کار کنید. در واقع انجام این کار به هزنیه های زیادی احتیاج دارد. کانتینر اداری با این حال ما هزنیه شما را به شدت کاهش داده ایم. به عبارتی شما می توانید با صرف هزینه اندک، سرمایه اولیه خود را به شدت کاهش دهید. این عامل به شما کمک می کند تا سرمایه شما محفوظ شود.

  • مقاومت و ماندگاری بالامقاومت و ماندگاری بالا

یکی دیگر از این مزایا، مقاومت و ماندگاری بالای سازه است. اگر قرار باشد تا سطوح داخلی و خارجی کانتینر پروش قارچ آسیب ببیند، این گونه محصولات هم آسیب می بینند. در حقیقت شما نمی توانید به تجارت پر سود دست پیدا کنید.

در صورتی که مقاومت و ماندگاری این سازه بسیار بالا است. شما می توانید به بهترین نحو از این سازه استفاده کنید. در حقیقت می توانید بدون مشاهده آسیب، تا سال های متوالی از این سازه استفاده کنید. این یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای کانتینر پرورش قارچ است. شما می توانید در صورت رعایت اصول صحیح، تا مدت های طولانی از این سازه استفاده کنید.

  • دسترسی به شرایط مناسب پرورش قارچ

کانتنینر پروش قارچ شرایط مناسبی برای کاشت و پرورش این ماده خوراکی را دارد. به عبارتی اگر قرار باسد تا این ماده خوراکی در شرایط مناسبی رشد کند، چند عامل نقش اساسی دارد. در قسمت زیر به این عوامل اشاره خواهیم کرد.

  1. نور
  2. دمای مناسب محیطی
  3. تهویه هوا
  • نور

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود تا قارچ به خوبی پروش پیدا کند، نور مناسب است. البته منظور ما از نور، نور طبیعی خورشید نیست. به عبارتی نور های مصنوعی می توانند نقش بسیار مهمی در پرورش قارچ داشته باشند.

در داخل کانتینر پرورش قارچ، لامپ های مختلف مهتابی تعبیه شده است. این لامپ ها نور مناسب را به گیاه می رسانند. اگر چه در نگاه اول ممکن است که کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما به هیچ وجه این طور نیست. این یک روش علمی و اثبات شده در پرورش و تولید قارچ است.

استفاده از این نور ها به شدت در هزنیه شما صرفه جویی می کنند. اتفاقا این روش کم هزنیه تر و علمی تر است. اگر قرار بود تا از نور خورشید برای پرورش قارچ استفاده شود، دمای محیط بسیار بالا می رفت. در این شرایط شما نمی توانستید به نتایج مثبتی دست پیدا کنید.

چرا که با بالا رفتن دمای محیط، سیستم های خنک کننده و تهویه مورد نیاز بود. این امر باعث افزایش هزینه های شما می شد.

بیشتر بخوانید: کانتینر آماده

  • دمای مناسب محیطیدمای مناسب محیطی

در مطلب بالا به اختصار توضیح دادیم که دمای مناسب در پروش قارچ اهمیت دارد. کانتینر پرورش قارچ باید دمای مناسبی داشته باشد. به عبارتی گرما و سرمای زیاد به داخل کانتینر نفوذ پیدا نکند. در این صورت باعث می شود تا محصول آسیب ببیند.

به همین دلیل امکان کشت و پرورش این محصول در محیط های بسیار گرم و سرد امکان پذیر نیست. این یک امتیاز مثبت برای کانتینر پرورش قارچ است. چرا که سازه های دیگر این امکانات را ندارند. به عبارتی کانتینر پرورش قارچ این شرایط را برای شما مهیا کرده است تا شما راحت تر بتوانید به تولید و پرورش این محصول بپردازید.

  • تهویه هوا

تهویه هوا به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد که دمای مناسب را برای کار شما فراهم کند. اگر رطوبت و دمای هوا به شدت افزایش پیدا کرد، استفاده از این وسیله می تواند راهگشا باشد. به عبارتی این سیستم سبب می شود تا دمای مناسب در محیط کانتینر پرورش قارچ قرار بگیرد. در این صورت شما می توانید با تهویه مناسب، هوای داخل کانتینر را تعویض کنید.

اگر دمای هوا به یک باره دچار تغییرات زیادی شد، شما می توانید از سیستم تهویه هوای مناسب استفاده کنید. به عبارتی نگران تغییر دما نباشید. با استفاده از سیستم تهویه هوا می توانید دمای کانتینر را به حالت اول برگردانید.

انواع کانتینر پرورش قارچانواع کانتینر پرورش قارچ

یکی از انواع کانتینر پرورش قارچ، کانتینر 40 فوت می باشد. در حقیقت بهترین گزینه برای انتخاب، این کانتینر است. این کانتینر به فضای بیشتری دسترسی دارد. حدودا بین 12 تا 18 متر طول دارد. علاوه بر آن ارتفاع آن بین 2.5 تا 3 متر است.

همچنین یک راهرو برای رفت و آمد در این کانکس در نظر گرفته شده است. در طراحی این کانتینر، باکس ها و جعبه هایی قرار داده شده اند که فرآیند کار در این جعبه ها صورت می گیرد. این یکی از مهم ترین انواع کانتینر پرورش قارچ است.

ابعاد کانتینر پرورش قارچ

در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم که این سازه در ابعاد متفاوتی خریداری می شود. ابعاد کانتینر پرورش قارچ به موارد متعددی بستگی دارد. اندازه این کانتینر ها با یکدیگر متفاوت می باشند.

به عبارتی شما می توانید این کانتینر را در هر اندازه و ابعادی که مد نظر داشتید خریداری کنید. اغلب افراد این کانتینر را در اندازه های بزرگ تری خریداری می کنند. به عبارتی این افراد می خواهند تا یک کسب و کار پر سود و منطقی راه اندازی کنند.

قیمت کانتینر پرورش قارچقیمت کانتینر پرورش قارچ

قیمت کانتینر پرورش قارچ به امکانات درون آن و همچنین به مواد و متریالی که در ساخت آن به کار رفته بستگی دارد. این کانتینر از بهترین آلیاژ و عناصر ساخته شده است که مقاومت آن را افزایش می دهد.

علاوه بر آن امکانات داخلی این کانتینر بسیار متنوع و منحصر به فرد است. کانتینر مسکونی این عوامل می تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. به عبارتی  این کانتینر تمام کار تولید و برداشت یک محصول را انجام می دهد.

بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که با خرید این سازه هیچ نیازی به هزینه های مجدد و گزاف ندارید. در حقیقت این کانتینر امکانات بسیار زیادی دارد. این امکانات می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود یاری دهد. تمام این موارد در قیمت تاثیر می گذارند.

خرید کانتینر پرورش قارچ

خرید کانتینر پرورش قارچ یکی از مهم ترین خدمات شرکت است. ما شرایطی را مهیا کرده ایم تا به صورت حضوری و اینترنتی بتوانید خرید خود را انجام دهید. خرید کانتینر باید با دقت به عوامل زیادی انجام شود.

لازم است تا شما در هنگام خرید، به تمام این موارد توجه داشته باشید. در این شرایط می توانید تصمیمات به مراتب بهتری را اتخاذ کنید. پس حتما قبل از خرید به مواردی که در قسمت زیر اشاره می کنیم دقت کنید.

  • جنس و کیفیت سازه
  • متراژ و اندازه کانتینر
  • شرایط محیطی مناسب پرورش قارچ

فروش کانتینر پرورش قارچفروش کانتینر پرورش قارچ

فروش کانتینر پرورش قارچ توسط پرسنل توانمند ما صورت می گیرد. شما می توانید به صورت های مختلف این از خدمات در حین فروش ما استفاده کنید. این خدمات شامل راهنمایی در زمینه جنس سازه، کیفیت اجزای داخلی و… است.

شما می توانید از هر کدام از این موارد به بهترین نحو استفاده کنید. کانتینر یخچالی در حقیقت این شرایط را برای شما مهیا کرده ایم تا بتوانید راحت تر و دقیق تر خرید خود را انجام دهید. استفاده از این مشاوره ها تاثیر زیادی در انتخاب شما دارد.

تعمیرات کانتینر پرورش قارچ

تعمیرات کانتینر پروش قارچ، یکی دیگر از خدمات شرکت است. خدمات شرکت شامل این موارد هم می شود. به عبارتی شما می توانید در صورت مشاهده آسیب، نوع آن را گزارش دهید. ما تیم خود را برای عکسبرداری به محل مورد نظر می فرستیم.

سپس درباره نوع آسیب و مدت زمانی که صرف تعمیر آن می شود به شما اطلاعات زیادی خواهیم داد. در این شرایط شما می توانید، از مدت زمان تعمیر آن باخبر شوید. در این شرایط می توانید برنامه ریزی کنید تا بعد از تعمیر کانتینر، از آن  استفاده کنید.

Rate this post