کانکس در اهواز

کانکس اهواز یکی از بهترین شرکت های کانکس سازی در ایران است که در مجموعه کانکس سیتی شروع به فعالیت کرده و در این زمینه بسیار پیش رفت کرده است. این شرکت یکی از بهترین شرکت های صنعتی در استان خوزستان به شمار می رود.

با این که استان خوزستان یکی از مجهز ترین شهر ها در زمینه کانکس و کانتینر است اما شرکت ما تصمیم گرفته که تعداد نمایندگی های خود را در این استان افزایش دهد و در چند سال آینده بتواند به یکی از بهترین شهر ها در زمینه تولید و ساخت انواع کانکس و کانتینر تبدیل شود.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

کانکس اهواز چه ویژگی هایی دارد؟کانکس اهواز چه ویژگی هایی دارد؟

این شرکت که  مدتی است که شروع به تولید انواع کانکس کرده است، توانسته در این مدت به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و بتواند تعداد پروژه های زیادی را با موفقیت به اتمام برساند.

یکی از ویژگی های کانکس اهواز، پرسنل خبره ای می باشند که تحت عنوان کارشناس در کانکس اهواز مشغول به کار شده اند. یکی دیگر از این ویژگی ها تولید و ساخت کانکس با کیفیت و ماندگار است.

حتما می دانید که یکی از سازه هایی که برای اسکان موقت به هنگام زلزله استفاده می شود، کانکس است. کانکس مسکونی در این شرایط لازم است تا کانکس به گونه ی ساخته شود تا بتواند ماندگاری و مقاومت خود را به بهترین نحو حفظ کند. یکی دیگر از ویزگی های کانکس، دسترسی این شرکت به روز ترین امکانات و تجهیزات است که نقش مهمی در موفقیت ها و دستاورد های تیم کانکس سیتی داشته است.

خرید کانکس در اهواز

خرید کانکس نیازمند دقت به مولفه های زیادی است که ما در این جدول به اصلی ترین و مهم ترین مولفه ها برای خرید کانکس اشاره خواهیم کرد.

قیمت کانکس ابعاد کانکس
انواع کانکس تعمیرات کانکس
  • قیمت کانکس در اهواز

یکی از عواملی که پیشنهاد می شود که حتما در هنگام خرید کانکس به آن دقت داشته باشید، قیمت کانکس آماده به شمار می رود. قیمت یک کانکس بستگی به موارد زیادی دارد. یکی از این موارد، مساحت کلی کانکس است. به عبارتی هر متر مربع دارای یک قیمت ثابت و مشخصی است.

که کانکس با توجه به قیمت هر متر مربع، در فاکتور خرید قیمت کلی کانکس را ذکر می کند. کانکس اهواز در سازه ها بهترین امکانات را با بهترین کیفیت قرار می دهد تا افراد بتوانند از جنبه های متفاوت کانکس استفاده کنند. کانکس امکانات و ویژگی های بسیار زیادی دارد که سازه های دیگر ممکن است آن ها را نداشته باشند.  شما می توانید با توجه به ویژگی هایی که بسیار منحصر به فرد به شمار می روند کانکس را خریداری کنید.

ابعاد کانکس در اهوازابعاد کانکس در اهواز

ابعاد کانکس یکسان نیست. کانکس با توجه به نوع کاربری و کارکردی که دارد در انواع متفاوتی ساخته می شود. که هر کدام از کانکس ها، اندازه متفاوتی دارند و ابعاد هر یک با دیگری فرق می کند. ابعاد کانکس به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد، محیطی است که کانکس در آن استفاده می شود.

معمولا کانکس های مسکونی به دلیل قرارگیری در محیط های مسکونی، در اندازه های بزرگ تری ساخته می شوند. کانکس رستوران به نسبت سایر کانکس ها در اندازه های کوچک تری ساخته می شود. لازم به ذکر است که ابعاد کانکس اهواز توسط خریدار نیز مشخص می شود. پس شما می توانید با توجه به این ویژگی ها ابعاد کانکس خود را تعیین و کانکس را خریداری و برای نصب به محل منتقل کنید.

  • انواع کانکس در اهواز

کانکس اهواز انواع متفاوتی دارد. بعضی از کانکس ها مورد استفاده مسکونی قرار می گیرند. بعضی دیگر از سازه ها برای اشتغال زایی و کارآفرینی مورد استفاده قرار می گیرند.

کانکس رستوران نیز برای ارائه اغذیه به شهروندان ساخته می شود. کانکس معدن نیز برای استخراج مواد معدنی مود استفاده قرار می گیرند. به طور کل هر کدام از این کانکس ها به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. کانکس هایی که در اهواز بیشتر کاربرد دارند به شرح زیر هستند:

  1. کانکس معدن
  2. کانکس انباری
  3. کانکس سرویس بهداشتی
  4. کانکس فروشگاهی
  • تعمیرات کانکس در اهوازتعمیرات کانکس در اهواز

تعمیرات کانکس در اهواز شامل موارد ریادی می شود. آسیب هایی که عمدتا به دیواره های یک کانکس وارد می شوند. از نوع آسیب هایی هستند که لازم است تا برای رفع و رجوع آن ها حتما با یک تکنسین کانکس تماس گرفته شود.

Rate this post