کانکس در بوشهر

کانکس در بوشهر یک سازه پیش ساخته است. که در چند سال گذشته به دلیل پیش رفت در زمینه تکنولوژی، امروز مورد توجه و استقبال عموم افراد قرار گرفته است. از کانکس در زمنیه های متفاوتی استفاده می شود. و شرکت هایی زیادی به ویژه در جنوب کشور اقدام به طراحی کانکس های متنوع کرده اند تا بتوانند آن را در حوزه های گوناگون به فروش برسانند.

یکی از این شرکت ها کانکس بوشهر یکی از نمایندگی های محموعه کانکس سیتی است، مدتی است که با تاسیس نمایندگی در این استان توانسته به یکی از برند های کانتینر و کانکس سازی در استان بوشهر تبدیل شود. در جدول زیر به شما توضیح خواهیم داد که به چه دلیل این سازه ها امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. به شما پیشنهاد میکینم که حتما مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

حمل ساده قابلیت نصب در هر منطقه و در هر زمان
قابلیت انتقال و جا به جایی سرعت بالا در ساخت

 

  • حمل ساده

    حمل ساده

    حمل ساده

یکی از دلایلی که باعث شده تا کانکس و کانتینر در بوشهر مورد توجه عموم افراد قرار بگیرد، حمل ساده کانکس است. کانکس به گونه ای طراحی و ساخته می شود که شما می توانید آن را با روش های منحصر به فرد و با سهولت بسیار از جایی به جای دیگر منتقل کنید. در شرایطی که حمل سایر سازه ها ممکن است که بسیار دشوار وتا حدی غیر ممکن باشد.

سازه های سیمانی که امکان حمل ندارند و سازه های فلزی و چوبی نیز حمل دشواری دارند. چون اعضای آن ها پیوسته است و از یکدیگر جدا نمی شوند. در صورتی که کانکس به سازه ای گفته می شود که حمل ساده تری به نسبت سایر سازه ها دارد چون اجرای آن ها به یکدیگر متصل هستند و از یکدیگر جدا می شوند. سپس دز محل، مجددا نصب خواهند شد.

  • قابلیت نصب در هر منطقه در هر زمان

قابلیت انتقال و جا به جایی

قابلیت انتقال و جا به جایی

یکی دیگر از ویژگی هایی که کانکس در بوشهر را از سایر سازه ها متمایز می کند. قابلیت نصب سازه در هر زمان و هر مکانی است. کانکس در بوشهر این قابلیت را دارد که در مناطق صعب العبور و کم تردد نصب شود. کانکس مسکونی مشروط به این که منطقه ای که شما انتخاب می کنید به رغم ساخت و ساز دشوار، با کاربری کانکس همخوانی داشته باشد.

یعنی نمی توانید در یک منطقه تفریحی یک واحد مکسونی بسازید. یا در یک منطقه مسکونی، یک واحد کارگاهی بنا کنید. همچنین می توانیم این نکته را به شما بگوییم که کانکس علاوه بر نصب در مناطق صعب العبور این امکان را دارد. که در هر زمانی از سال ساخته شود. به عبارتی ساخت کانکس وابسته به شرایط جوی نیست و در هر زمانی شما می توانید از این سازه ها استفاده کنید.

  • قابلیت انتقال و جا به جایی

در مطالب بالا توضیح دادیم عاملی که اساسا کانکس را از سایر سازه ها متمایز می کند. قابلیت جا به جایی و انتقال کانکس است. این در شرایطی است که سازه های دیگر به صورت ثابت در یک محیط قرار می گیرند. از این رو کارکرد سازه هایی را که به منظور اشتغال، نیازمند تغییر محیط جغرافیایی هستند را محدود می کند.

برای مثال یکی از کانکس هایی که کانکس بوشهر اقدام به ساخت آن می کند، کانکس پلیس است. کانکس پلیس برای قرار گرفتن در محیط های جغرافیایی متفاوت طراحی می شود. در صورتی که اگر سازه از سیمان و فلز بود، امکان تغییر محیط جغرافیایی وجود نداشت.

  • سرعت بالا در ساخت

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کانکس بوشهر، سرعت بالا در ساخت کانکس است. کانکس ها معمولا با سرعت بالا ساخته می شوند. چون مصالح آن از پیش ساخته شده هستند و لازم نیست تا مدت زمانی صرف ساخت مصالح آن شود.

فروش کانکس در بوشهر

فروش کانکس در بوشهر

فروش کانکس در بوشهر

ما با گردآوری کارشناسان برجسته  و خبره در زمنیه طراحی و تولید انواع کانکس در کانکس بوشهر در تلاش هستیم تا خدمات خود را به بهترین نحو به شما ارائه کنیم.

خدمات شرکت کانکس بوشهر علاوه بر فروش انواع کانکس شامل مشاوره در زمینه فروش، اعطای امتیاز، مشاوره در زمینه جنس و راهنمایی در خرید و…. می شود. با توجه به این موارد شما می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

خرید کانکس در بوشهر

شما می توانید برای خرید کانکس بوشهر به کارخانه مراجعه کرده و کانکس مدنظر خود را نتخاب کنید. آدرس کارخانه در داخل سایت درج شده است. همچنین می توانید با کارشناسان شرکت تماس بگرید تا توضیحات بیشتر خدمتتان ارائه شود.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post