کانکس در تهران

پیشرفت در پایتخت باعث شده است تا این روز ها میزان تقاضای زیادی برای خرید کانکس در تهران ایجاد شود . در واقع این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فرد فراوانی هستند که آنها را در صدر انتخاب های افراد قرار داده است. مواردی همچون کیفیت بالا، امکانات بی نظیر ، تنوع عالی ، مقاومت ، قابلیت حمل و نقل و…. از جمله این مزیت ها می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا مروری دقیق تر بر روی این دسته از تولیدات داشته باشیم . بدون شک این موضوع می تواند دلیل محبوبیت کانکس در تهران را برای شما مشخص سازد.

ویژگی کانکس ها

 

ویژگی کانکس ها

ویژگی کانکس ها

یکی از مهمترین دلایل نفوذ کانکس در تهران ، ویژگی های منحصر به فرد آن ها می باشد . این محصولات با کمک این ویژگی ها توانسته اند تا جای پای خود را در بین صنایع و حوزه های مختلف محکم نمایند. جزئیات برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است.

  • برپایی سریع

برپایی سریع را می توان به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین مزیت های کانکس ها دانست . این محصولات را می توان تنها در عرض چند ساعت برپا نمود . این در حالی است که این زمان برای ساختمان های معمولی بسیار بیشتر می باشد.

  • مقاومت بالا

مقاومت از دیگر مزیت هایی است که باعث شده تا محبوبیت کانکس در تهران بیشتر شود. تقریبا تمام کانکس ها از پروفیل های آهنی مقاوم ساخته می شوند. از طرفی دیگر در ساختار آنها ورقه های ضخیم به کار می رود که محکم جوش خورده و یا با پیچ و مهره محکم می شوند . این موضوع باعث می شود تا آنها در برابر شرایط نامناسب جوی و یا آسیب های فیزیکی مقاوم باشند .

  • قابلیت جابه جایی

امکان حمل و نقل از دیگر ویژگی های بی نظیر کانکس ها می باشد. شما می توانید بعد از خریداری یک کامکس ، ان را با خود به مناطق دیگری ببرید. این موضوع باعث شده تا این محصولات گزینه ای مناسب برای کسب و کار های دوره ای باشند.

 

بیشتر بخوانیم : کانتینر در تهران

 

انواع کانکس در تهران

 

انواع کانکس در تهران

انواع کانکس در تهران

کانکس ها ها در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند . در واقع می توان گفت هر جا که نیاز به سرپناه موقت باشد ، می توان از کانکس ها استفاده نمود . چه برای سکونت باشد یا برای انبار کردن وسایل . در هر حال می توان روی کانکس ها حساب باز کرد . این موضوع هم به لطف تنوع موجود در کانکس ها می باشد . وجود چنین مزیتی باعث نفوذ بیشتر کانکس در تهران شده است .

ابعاد کانکس

ابعاد مولفه دیگری است که توانسته محبوبیت کانکس در تهران را افزایش دهد . این موضوع با توجه قیمت زمین در تهران بسیار حیاتی می باشد . به همین دلیل هم بوده که تولید کنندگان کانکس در تهران ،  تنوع زيادی در ابعاد محصولات تولیدی دارند .

آن ها می توانند کانکس هایی با مساحت ۳ الی ۲۰۰ متر مربع را تولید نمایند. این موضوع باعث می شود تا مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند. البته باید بدانید که هر اندازه ابعاد بیشتر شود ، قیمت ها نیز رشد می کند . لذا نباید در این زمینه زیاده روی نمود کانکس مسکونی.

قیمت کانکس در تهران

 

قیمت کانکس در تهران

قیمت کانکس در تهران

قیمت یکی از مهم ترین مولفه ها برای خرید کانکس در تهران می باشد . بدون شک مشتریان تمایل دارند تا محصولاتی را خریداری نمایند که کمترین قیمت  و البته مناسب ترین کیفیت ها را داشته باشد . اگرچه این خواسته معقول به نظر می رسد اما یافتن آن اندکی دشوار است. در حقیقت بیشتر تولید کنندگان کیفیت کار را کاهش داده اند تا از این طریق به قیمت های رقابتی برسند .

اما گروه کانکس سیتی راهکار متفاوتی را در پیش گرفته است . گروه ما با خرید عمده مواد اولیه ، سعی داشته تا به این قیمت های رقابتی برسد . به همین جهت ما نه تنها قیمت مناسب را ارائه می کنیم ، بلکه کیفیت های مناسبی هم داریم . چنانچه به دنبال خرید کانکس در تهران هستید و یا می خواهید قیمت دقیق آن را بدانید ، هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post