کانکس در گیلان

میزان نفوذ کانکس در گیلان جزو مواردی است که می توان به سادگی در این دهه های اخیر آن را احساس نمود. در واقع افراد ساده تر و دقیق‌تر می‌توانند مزیت ها و برتری های این محصولات را تشخیص دهند. این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی این روزها پررنگ‌تر شده است. به همین جهت بوده که مردم این تولیدات را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند.

اما در حقیقت کانکس ها چه مزیت هایی دارند که باعث شده تا مردم آنها را تا این اندازه مناسب بدانند؟ دلیل محبوبیت کانکس ها چیست؟ چرا اغلب مشتریان این محصولات را گزینه‌های اقتصادی تری می دانند؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی پاسخ این سوالات بپردازیم  و نقاط قوت این محصولات را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم. لذا اگر شما هم تمایل دارید تا مهمترین دلایل نفوذ کانکس در گیلان را بدانید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

متریال های مختلف

وجود متریال های مختلف را می توان به عنوان یکی از شاخص ترین دلایلی دانست که موجب نفوذ کانکس درگیلان شده است. در واقع برای ساخت کانکس ها از متریال ها و مواد مختلفی استفاده می شود. فلز، ساندویچ پانل، چوب، pvc و… از جمله مهمترین متریال هایی است. که به کمک آن ها کانکس ها را می سازند.

بدیهی است که هریک از این متریال ها، ویژگی ها و مزایای خود را دارند. افزون بر این موارد تنوع موجود درمتریال ها، به مشتریان این امکان را می دهد. تا محصولات را متناسب با نیاز و البته شرایط خود انتخاب نمایند. این همان عاملی است که گستردگی و آزادی انتخاب را برای آنها بیشتر کرده است کانکس در گلستان.

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد را می توان یکی دیگر از مزایای دانست که موجب نفوذ کانکس در گیلان شده است. در واقع کانکس ها عموماً به شیوه مکعب مستطیل و با استفاده از پروفیل های فلزی تولید می شوند. در چهار طرف این مکعب، ستون‌های مقاومی قرار می‌گیرد.

این ساختار و طراحی نه تنها بیشترین گنجایش را به همراه دارد، بلکه باعث می‌شود تا این محصولات در برابر ضربات مختلف دوام بالایی داشته باشند. از طرفی دیگر ساختار مکعبی آنها باعث می‌شود تا فشارهای خارجی به شیوه ای مناسب دفع شود. به همین جهت است که گزینه ای مناسب برای شرایط جوی گیلان به حساب می آیند.

کاربردهای گوناگون

برخورداری از کاربردهای گوناگونی دیگر از فاکتورهایی است که باعث شده تا نفوذ این دسته از تولیدات در استان گیلان بیشتر شود. در واقع کانکس برای طیف زیادی از امور مورد استفاده قرار می گیرند. سکونت، ایجاد سرویس بهداشتی، ایجاد کارگاه، برپایی رستوران، بر پایی فروشگاه، کاروان مسافرتی و… .

از جمله رایج ترین کاربرد هایی است که کانکس ها می توانند در بطن خود داشته باشند. البته باید این موضوع را خاطرنشان کنیم که برای هر یک از این کاربردها می بایست کانتینر ویژه آن را استفاده نمود چرا که این کانتینر به طور اختصاصی برای انجام وظایف کسب و کار مذکور توسعه یافته است. این موضوع باعث می‌شود تا حداکثر بهره وری را به همراه داشته باشد.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554001 تماس حاصل فرمایید.

 

تعداد تولید کنندگان کانکس در گیلان

 

تعداد تولید کنندگان کانکس در گیلان

تعداد تولید کنندگان کانکس در گیلان

وجود تعداد زیادی از تولید کنندگان کانکس در گیلان یکی دیگر از عواملی است که توانسته به نفوذ بهتر این محصولات کمک کند. در واقع ببخش زیادی از کارگاه‌ها با افزایش محبوبیت این محصولات، به سمت تولید آنها گرایش پیدا کردند. این فاکتور در گام اول باعث شده تا رقابت قیمتی افزایش یافته و قیمت‌ها به نفع مشتریان کاهش یابد. البته باید این موضوع را هم خاطرنشان کرد که متاسفانه طیف زیادی از این تولیدکنندگان با استانداردهای حاکم بر این حوزه آشنایی ندارند.به همین جهت است که محصولات تولیدی آنها را هم نمی‌تواند نیاز مشتریان را برآورده کرده و یا اینکه عمر مفید کوتاهی دارند کانکس یخچالی.

گروه کانکس سیتی یکی از معتبر ترین و البته قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در گیلان می باشد. گروه محصولات و تولیدات خود را با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می‌کند. از طرفی دیگر ما برای تک تک تولیداتمان گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می دهیم. تا مشتریان نسبت به کیفیت آن آسوده خاطر باشند. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانتینر در گیلان هستید، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post