کانتینر در البرز

طی چند سال گذشته مدل های فراوانی از کانتینرها تولید شده است. این مورد به نوبه خود سبب محبوبیت آن در استان های در حال توسعه شده است. بر همین اساس بوده که میزان تقاضا برای کانتینر در البرز و سایر استان های مجاور رشد بالایی را تجربه کرده است .

مقاومت عالی ، گنجایش بالا ، امکانات مختلف ، برپایی سریع و… از جمله مهمترین مولفه هایی بوده است که میزان محبوبیت کانتینر در البرز را افزایش داده است. ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب مروری بر این محصول داشته باشیم تا شما هم بهتر و دقیق تر دلیل این محبوبیت را درک نمایید.

ویژگی کانتینر ها

همانگونه که اشاره کردیم ، کانتینر ها دارای ویژگی هایی منحصر به فردی هستند. این ویژگی ها در نهایت محبوبیت کانتینر در البرز را افزایش داده است. این ویژگی ها همگی برخاسته از نیاز جامعه هدف می باشد.

به همین جهت است که روز به روز طیف بیشتری از مردم به سمت آن  گرایش می  یابند. ما در ادامه برخی از آن ها را خدمت شما عزیزان بیان می کنیم تا بهتر دلیل آن را درک نمایید کانکس در البرز.

 

جهت مشاوره و خرید کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

 

  • مقاومت بالا

 

مقاومت بالا

مقاومت بالا

مقاومت بالا را می توان از مهم ترین شاخصه ی کانتینر ها دانست. کانتینر ها اسکلت بندی مقاومی دارند. همین مورد باعث می شود تا در برابر ضربات و یا فشار های مختلفی همچون طوفان و تگرگ مقاوم باشند. این به نوبه خود باعث می شود تا این دسته از تولیدات بتوانند برای شرایط آب و هوایی این استان مناسب باشند.

  • قابلیت حمل و نقل در البرز

قابلیت حمل و نقل کانتینر در البرز امکان جابه جایی راداراست که می توان از مهم ترین ویژگی هایی آن دانست نفوذ کانتینر در البرز را افزایش داده است. این دسته از تولیدات را می توان بعد از برپایی ، دوباره به ناحیه ای دیگر انتقال داد. به همین جهت است که بیشتر کسب و کار های فصلی این دسته از تولیدات را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند.

  • برپایی سریع

برپایی سریع از دیگر ویژگی های مهم برای کانتینر ها می باشد. در واقع شما بعد از خرید یک کانتینر، می توانید آن را تنها در عرض چند ساعت برپا کنید.

این در حالی است که برپایی یک ساختمان مشابه می تواند تا چند ماه از زمان شما را به خود اختصاص دهد. همین سرعت عمل باعث شده است تا بسیاری از هم استانی های عزیز خرید کانتینر در البرز را بر ساخت یک خانه در آن ترجیح دهند .

معایب کانتینر ها

 

معایب کانتینر ها

معایب کانتینر ها

معایب کانتینرها نیز مانند سایر وسایل ساخت دست انسان دارای نقطه ضعف منحصر به خود هستند. در واقع این تولیدات مشکلاتی دارند که می بایست خریدار قبل از انتخاب از آن مطلع شود.

البته باید عنوان کنیم که میزان معایب کانتینر ها نسبت به مزایای آن بسیار ناچیز است. به همین جهت هم بوده که نتوانسته مانع از نفوذ کانتینر در البرز شود . ما در ادامه این معایب را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم.

  • کانتینر ها دارای استهلاک هستند .
  • بعد از استفاده با کاهش قیمت مواجه می شوند.
  • در صورت حمل غیر اصولی آسیب می بینند .
  • مدل های دوطبقه قابلیت جابه جایی ندارند کانتینر در تهران.

ابعاد کانتینر

ابعاد کانتینر جزو مولفه هایی است که بسیاری از مشتریان اطلاعات چندانی در رابطه با آن ندارند. همین مورد سبب می شود تا در حین انتخاب کانتینر در البرز دچار سردرگمی شوند.

به طور کلی هر مدل کانتینر دارای ابعاد مختص به خود است. از طرفی دیگر تولید کنندگان می توانند آن را مطابق نیاز مشتریان تغییر دهند. با این اوصاف محدودیت هایی هم در این زمینه وجود دارد.

باید بدانید که نمی توان مساحت کانتینر ها را کمتر از ۳  و یا بیشتر از ۲۰۰ متر مربع تولید نمود. از طرفی دیگر ارتفاع هم نمی تواند از ۴۰ فوت تجاوز نماید. با این اوصاف این محدوده می تواند فضای لازم برای ساخت هر نوع سرپناهی را ایجاد نماید.

قیمت کانتینر در البرز

 

قیمت کانتینر در البرز

قیمت کانتینر در البرز

قیمت کانتینر در البرز از دیگر مولفه هایی است که متقاضیان خرید کانتینر در البرز ، وسواس بالایی بر روی آن دارند. در حقیقت این وسواس با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، روز به روز پررنگ تر می شود انواع کانتینر.

این موضوع در حالی است که بیشتر تولید کنندگان ، بصورت پیوسته قیمت های خود را به بهانه هایی نظیر تورم بالاتر می برند. همین مورد باعث شده تا فشار بر روی دوش مشتریان بیشتر شود.

گروه کانکس سیتی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانتینر در البرز می باشد. گروه ما عموما محصولات خود را به صورت پیش ساخته آماده می کند. به همین جهت از شر افزایش قیمت های لحظه ای به دور هستیم. چنانچه تمایل دارید تا این قیمت ها را به صورت شفاف بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

b2n

yun

Rate this post