کانتینر در خراسان شمالی

زمانی که طراحان برای اولین بار مدلهایی از کانتینر را طراحی کردند، هیچگاه تصور نمی کردند که این محصولات تا این اندازه در بین مردم محبوب شوند. به گونه ای که این روزها استفاده از کانتینر در خراسان شمالی و سایر استان های در حال توسعه به انتخاب اول مردم بدل شده است. در حقیقت مردم به خوبی دریافته اند که این محصولات تا چه اندازه می‌تواند برای آنها مفید واقع شود. این محصولات مقاومت عالی، قیمت مناسب و البته بر پایی سریعی دارند. افزون بر این موارد می‌توان به سادگی آنها را از ناحیه ای به ناحیه دیگر انتقال داد.

همین مورد سبب شده است تا گزینه هایی بسیار اقتصادی تری باشند. این محصول در ابتدا صرفاً برای نگهداری از بار و حمل آنها تولید شد. اما گنجایش بالا و مقاومت عالی آن سبب شد تا این روزها کاربردهای بسیار بیشتری را به خود بگیرد. اما متاسفانه بخش زیادی از جامعه با این کاربردها آشنایی ندارد و هنوز تصورشان از کانتینرها، همان مدل های ساده ی باری می باشد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا اندکی دیدگاه شما را نسبت به این محصول عوض کنیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانتینر در خراسان شمالی هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ساختار کانتینرها

 

ساختار کانتینرها

ساختار کانتینرها

ساختار کانتینرها را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی دانست که باعث شده تا این تولیدات در بین مردم نفوذ بیشتری داشته باشند. در واقع ساختار این محصولات به گونه ای طراحی شده که علاوه بر گنجایش بالا، می تواند مقاومت عالی را هم با خود به همراه داشته باشد. بر همین اساس بود که ساختار کلی این محصولات به صورت مکعب مستطیل های نسبتا بزرگ تولید می شود.

این مکعب مستطیل ها در گام اول به وسیله ای شاخه هایی از جنس پروفیل های آهنی ساخته می شود که به شیوه ای متراکم در کنار همدیگر قرار می‌گیرند. از طرفی دیگر بر روی آنها نیز لایه ای از ورقه های فلزی ضخیم نصب می شود. این موضوع باعث می‌شود تا مقاومت این دسته از تولیدات در برابر ضربات خارجی افزایش یابد. ساختار مکعبی هم باعث می‌شود تا مقاومت به حداکثر حالت خود رسیده و عمر مفید نیز افزایش یابد. مجموعه این موارد در کنار هم دیگر سبب شده است تا این دسته از تولیدات به یک انتخاب بسیار ایده آل برای مردم تبدیل شوند کانتینر در خراسان جنوبی.

ابعاد کانتینر ها

ابعاد را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین مولفه هایی دانست که توانسته نفوذ کانتینر در خراسان شمالی را افزایش دهد در واقع این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. این اندازه ها می تواند کانتینر مورد نظر را برای طیف خاصی از امور مناسب سازد. البته د به خاطر داشته باشید که ابعاد و اندازه این محصولات مختص به مدل خاصی نیست.

به عبارت ساده‌تر می توان هر مدلی را در هر ابعاد و اندازه تولید نمود. این انعطاف باعث می‌شود تا سازگاری کانتینرها با نیاز مردم بیشتر شود. نکته قابل توجه این است که می‌توان کانتینرها را در مساحتی بین ۳ الی ۲۰۰ متر مربع تولید نمود. از طرفی دیگر ارتفاع آنها نیز بین ۱۰ الی ۴۰ فوت متغیر است. این گستره می‌تواند فضای لازم برای هر نوع اقدامی را فراهم سازد. ترکیب کلی این موارد سبب شده است تا کانتینرها گزینه‌های بسیار ایده آل تری باشند.

نوع کانتینر در خراسان شمالی

 

نوع کانتینر در خراسان شمالی

نوع کانتینر در خراسان شمالی

همانگونه که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، این روزها انواع مختلفی از کانتینر در خراسان شمالی تولید می شود. هر یک از این مدل ها در نوع خود دارای ویژگی ها و البته ساختار مختص به خود هستند. این موضوع باعث می شود تا بهترین انتخاب ممکن برای انجام آن اقدام باشند. تنوع این دسته از محصولات به لطف تولیدکنندگان، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر 20 نوع کانتینر در خراسان شمالی وجود دارد که هر کدام از آنها می توانند زیر دسته ها و یا مدل های دیگری را هم داشته باشند. اما در ادامه به شیوه خلاصه برخی از رایج‌ترین دسته‌های کانتینر را برای شما ذکر کرده ایم.

کانتینر رستوران

کانتینر ویلایی

کانتینر مسکونی

کانتینر اداری

کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر نگهبانی

 کانتینر فروشگاهی

کانتینر دوبلکس

و..

این موارد را می‌توان جزو شاخص ترین مدل‌های کانتینر در خراسان شمالی دانست که هر کدام به شیوه ای خاص توسعه یافته اند.

امکانات موجود در کانتینر ها

کانتینرها می توانند امکانات مختلفی در خود داشته باشند. در واقع یکی از دلایلی که موجب محبوب شدن کانتینر در خراسان شمالی شده، این تعدد امکانات است. در واقع این روزها می‌توان تمام امکانات رفاهی موجود در یک خانه را هم درون یک کانتینر جای داد. برای مثال امکاناتی همچون یخچال، کمد، کابینت، روشویی، سینک ظرفشویی و موارد دیگر از جمله رایج ترین امکاناتی است که در کانتینر های پیشرفته به چشم می خورد این موضوع باعث شده تا سطح رفاه این دسته از تولیدات به بالاترین حالت ممکن برسد. نکته قابل توجه در رابطه با این امکانات، قابلیت سفارشی سازی آن ها است.

برای مثال شما می توانید متناسب با نیاز و البته سلیقه خود امکانات مختلفی را به این تولیدات اضافه کرده و یا از آنها کم کنید. همین مورد باعث می‌شود تا این دسته از محصولات گزینه های به مراتب ایده آل تری برای انجام وظایف خود باشند.

قیمت کانتینر در خراسان شمالی

 

قیمت کانتینر در خراسان شمالی

قیمت کانتینر در خراسان شمالی

همانگونه که در ابتدای متن اشاره کردیم، کانتینر ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند و همین موضوع هم باعث شده تا بخش زیادی از افراد آنها را در صدر انتخاب های خود قرار دهند. در واقع قیمت این دسته از محصولات در مقایسه با بناهای آجری و سنتی به مراتب کمتر می باشد خرید کانتینر بزرگ.

با این وجود نمی توان قیمت دقیقی را برای کلیه کانتینرها تعیین نمود. این موضوع به ابعاد، میزان امکانات، نوع کانتینر، جنس بدنه و موارد دیگر بستگی دارد. اما در حالت کلی می‌توان گفت که قیمت آنها از یک و نیم میلیون تومان به ازای هر متر مربع شروع شده و تا ارقام بالاتر هم ادامه پیدا می‌کند. چنانچه به دنبال قیمت دقیق کانتینر در خراسان شمالی هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانکس سیتی تماس حاصل فرمایید.

Container in North Khorasan

Rate this post