کانتینر سرویس بهداشتی 

کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر یک سازه پیش ساخته است که از آن ها در امور تجاری و صنعتی استفاده می شود. یکی از کانتینر هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، کانتینر سرویس بهداشتی است. این کانتینر در صنعت کانتینر سازی، یکی از مهم ترین کانتینرها به شمار می رود. این سازه در مشاغل صنعتی و عمرانی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد. به همین دلیل نقش اساسی در صنعت ایفا می کند.

این کانتینر علاوه بر صنعت، به طور روزمره در زندگی خانوارها کاربرد دارد. در بسیاری از شهرهای شمال کشور و مناطق ویلایی، از این کانتینر استفاده می کنند. این کانتینر در مناطق ویلایی و فضای باز کاربرد های بسیار زیادی دارد. نکته حائز اهمیت این است که کاربرد کانتینر سرویس بهداشتی تنها به این موارد محدود نمی شود. قطعا شما نمونه های آن را در سطح جاده ها مشاهده کرده اید. به طور کل این سازه در تمام امور و مشاغل صنعتی کارایی زیادی دارد.

کانتینر سرویس بهداشتی چه مزایایی دارد؟

مزایا و ویژگی های کانتینر سرویس بهداشتی، بسیار زیاد است. شما می توانید از مزایا و ویزگی های این کانتینر استفاده کنید. در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع این مزایا آشنا کنیم.

قابلیت جا به جایی قیمت مناسب
استحکام بالا طرح و مدل های متنوع

 

قابلیت جا به جاییقابلیت جا به جایی

کانتینر سرویس بهداشتی قابل حمل و نقل است. شما به راحتی می توانید این سازه را از جایی به جای دیگر منتقل کنید. کانتینر سرویس بهداشتی توسط ماشین ها ی حمل و نقل، قابل جا به جایی است. اگر شما بخواهید موقعیت جغرافیایی خود را تغییر دهید، به راحتی می توانید سازه را به محیط جدید منتقل کنید. این سازه ها با روش های مشخصی در محیط قابل نصب هستند.

قیمت مناسب

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این سازه، قیمت بسیار مناسب آن ها است. هزینه احداث یک سازه سرویس بهداشتی به روش های سنتی، بسیار زیاد ایت. در صورتی که هزینه احداث کانتینر سرویس بهداشتی، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. ضمن این که این سازه های سنتی، هیچ کدام از قابلیت های کانتینر سرویس بهداشتی را ندارد. اغلب این سازه های سنتی، به صورت یکنواخت در یک جا احداث می شوند و امکان جا به جایی و تغییرات ندارند.

استحکام بالا

کانتینر از جمله سازه هایی است که استحکام بسیار بالایی دارد. این سازه ها از مواد پلی اتلین و ورقه های فولادی ساخته شده اند و استحکام بسیار بالایی دارند. اسکلت این دسته از سازه ها بسیار مستحکم است و قوام بسیار زیادی دارد و به راحتی در مقابل حوادث پیش بینی نشده، مقاومت می کند.

طرح و مدل های متوعطرح و مدل های متوع

کانتینر سرویس بهداشتی، دارای طرح و مدل های بسیار متنوعی است. شما می توانید این سازه را در اندازه و طرح های گوناگون خریداری کنید. ضمن این که این سازه ها دارای دو نوع راهرودار و بدون راهرو هستند. شما می توانید به تناسب مقدار فضایی که در اختیار دارید و امکاناتی که علاقه مند به استفاده از آن ها هستید، یک مورد را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر سرویس بهداشتی، از جمله سازه هایی است  که به شیوه تخصصی طراحی و نقشه کشی می شود. عموما موادی که در ساخت این سازه به کار می روند، بسیار مقاوم هستند و سبب استحکام اسکلت کانتینر می شوند. کفه کانتینر مطابق با نظر خریدار مشخص می شود.  معمولا کفه کانتینر ها از نوع سرامیک می باشند. البته خریداران می توانند کفپوش های مختلفی را انتخاب و سفارش دهند.

انواع کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر سرویس بهداشتی، انواع مختلفی دارد. این کانتینر با توجه به تعداد کابین و چشمه ای که دارد دسته بندی و طبقه بندی می شوند. با توجه به این معیار و ملاک، به انواع کانتینر اشاره می کنیم.

  1. کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه
  2. کانتینر سرویس بهداشتی چند جشمه
  3. کانکس سرویس بهداشتی

کانتیر سرویس بهداشتی تک چشمه به کانتینر هایی می گویند که دارای یک چشمه توالت هستند. این کانتینر فاقد هرگونه امکانات اضافی مانند روشویی و مخازن مایع و… است. البته لازم به ذکر است که این کانتینر ها بیشتر در پروژه های عمرانی و ویلاهای شهرستان ها استفاده می شود.

کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه

کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه

این سازه دارای چندچشمه توالت است. این سازه ها امکانات بسیار زیادی دارند. برای مثال این کانتینر دارای فن تهویه هوا، روشویی و…. است. البته این نکته را اضافه کنیم که کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه، دارای یک نوع راهرودار و بدون راهرو است. البته کانتنیر  بدون راهرو، امکانات اولیه یک سرویس بهداشتی را دارا است. کانتینر های راهرو دار دارای تعداد چشمه های بیشتر و امکانات بیشتری هستند.

لازم به ذکر است که خریداران می توانند به جای خرید یک چشمه، چند چشمه خریداری کرده و آن ها را به یکدیگر متصل کنند. قطعا شما نمونه این سازه را در جاده ها و بین راه ها مشاهده کرده اید. البته این کانتینر علاوه بر تعداد چشمه های بیشتر، امکانات بسیار زیادی دارند. امکانات این سازه شامل مخازن آب و فن های هواکش و … هستند.

این نکته را به مطالب بالا اضافه کنیم که بعضی از این کانتینر ها مناسب افرادی است که قصد نصب کانتینر را در یک محیط ثابت ندارند و کانتینر را از جایی به جای دیگر منتقل می کنند. با توجه به این مسئله امکان لوله کشی مهیا نیست. به همین دلیل از مخازن آب و چاه تخلیه استفاده می شود. البته شیوه استفاده از این سازه متفاوت است و معمولا طی زمان مقرر می بایست تخلیه شوند.

ابعاد کانتینر سرویس بهداشتی

در مطالب بالا به انواع کانتینر سرویس بهداشتی اشاره کردیم. هر کدام از این کانتینرها در ابعاد و اندازه های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. اکنون قصد داریم تا ابعاد کانتینر را بر همین اساس برای شما بیان کنیم. مساحت و ارتفاع این کانتینر، کاملا بستگی به انتخاب مشتری دارد. ابعاد کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه از کانتینر های چندچشمه کوچک تر است. ارتفاع این کانتینرها معمولا کمتر از دومتر است و عرض آن کوچک تر است. به طور کل ابعاد کانتینر توسط خریدار و مشتریان مشخص می شود.

قیمت کانتینر سرویس بهداشتیقیمت کانتینر سرویس بهداشتی

قیمت کانتینر سرویس بهداشتی، به مدت زمان ساخت و شیوه نصب و مواد به کار رفته در ساخت این سازه ها بستگی دارد. اگر مواد به کاررفته در ساخت کانتینر از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت بیشتری دارد. در صورتی که اگر کانتینر از مواد با کیفیت درجه دو ساخته شده باشد، قیمت آن به مراتب پایین تر است.

فروش کانتینر سرویس بهداشتی

فروش کانتینر سرویس بهداشتی، توسط تیم حرفه ای و مجرب شرکت صورت می گیرد. تیم فروش شرکت تمام شرایط را برای خرید شما به ساده ترین شکل ممکن فراهم کرده اند و شما می توانید به سهولت بسیار زیادی خرید خود را انجام داده و سازه خود را نصب کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی برای شما فراهم شده است. ضمن این که اطلاعات و مشخصات سازه، کاملا در دسترس شما است. شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان شرکت، از لیست قیمت ها و بقیه اطلاعات آگاهی به دست آورید.

خرید کانتینر سرویس بهداشتیخرید کانتینر سرویس بهداشتی

خرید کانتینر سرویس بهداشتی نیازمند مهارت و دانش لازم در حوزه کانکس و کانتینر است.  قطعا لازمه یک خرید مناسب، آگاهی از کارکرد و نحوه استفاده از این سازه است. خرید این کانتینر با آگاهی از شرایط و شیوه نامه هر سازه و بررسی دستورالعمل آن صورت می گیرد. هر کدام از این سازه ها دستورالعمل های متفاوتی دارند که می بایست مورد قبول شخص خریدار قرار بگیرد کانتینر اداری .

تعمیرات کانتینر سرویس بهداشتی

تعمیرات کانتینر سرویس بهداشتی به روش های متفاوتی صورت می گیرد. معمولا تعمیرات کانتینر به صورت انتقال کانتینر به کارگاه یا در محل نصب کانتینر صورت می گیرد. شما می توانید کانتینر را در محل مورد نظر تعمیر یا آن را به منظور اعمال تغییرات اساسی به کارگاه منتقل کنید. کلیه این خدمات توسط تیم پشتیبانی و خدماتی شرکت انجام پذیر است.

Rate this post