کانکس در قزوین

طبق آمار رسمی، طی چند سال گذشته میزان محبوبیت کانکس در قزوین رشد بالایی داشته است. در واقع طی این چند سال هم استانی های عزیز بهتر و بیشتر با این دسته از تولیدات آشنا شده اند. به همین جهت است که در بیشترِ انتخاب های خود آن را لحاظ می کنند.

از طرفی دیگر روز به روز تنوع کانکس ها بیشتر می شود. این محصولات برای طیف زیادی  از امور ساخته می شوند. به همین جهت است که در تمامی حوزه هایی که نیاز به یک سرپناه ایمن باشد ، می توان روی وجود آن ها حساب کرد. مواردی همچون ایجاد رستوران، انجام امور اداری و… همه و همه از رایج ترین فعالیت هایی است که می توان به وسیله کانکس ها انجام داد.

البته همین تنوع هم باعث شده است تا طیف زیادی از خریداران کانکس در قزوین  در هنگام انتخاب خود دچار سردرگمی شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا مهمترین نکات در حین خرید کانکس را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر شما هم قصد خرید کانکس در قزوین را دارید ، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراه کنید .

انواع کانکس در قزوین

انتخاب انواع کانکس را می توان نخستین گام برای خرید کانکس در قزوین دانست. شما در قدم اول باید تعیین کنید که چه نوع کانکسی را نیاز دارید. در واقع باید بداند که کانکس ها تنوع بسیار زیادی دارند .

هر دسته از این محصولات برای امر خاصی تولید شده اند. نقطه اشتراک همگی آن ها این است که می توانند سرپناه مناسبی برای شما باشند. ما در ادامه تمام مدل ای کانکس در قزوین را برای شما ذکر کرده ایم.

  1. کانکس اداری
  2. کانکس مسکونی
  3. کانکس ویلایی
  4. کانکس انباری
  5. کانکس رستوران
  6. کانکس کارگاهی
  7. کانکس پلیس
  8. کانکس نگهبانی
  9. کانکس کاروان
  10. کانکس سرویس بهداشتی

این موارد را می توان جزو شاخص ترین مدل های کانکس در قزوین دانست. هر یک از این مدل ها خود به شیوه ای اختصاصی توسعه یافته اند.  بدین جهت نمی توان از یک کانکس برای کاری غیر از حوزه تخصصی آن استفاده نمود. لذا حتما در زمان انتخاب به نیاز خود توجه ویژه ای داشته باشید.

ساختار کانکس

 

ساختار کانکس

ساختار کانکس

ساختار دومین مولفه ای است که باید در زمان خرید کانکس در قزوین بدان دقت داشته باشید. عموما هر یک از تولیدکنندگان ، طبق شیوه و روش خاصی کانکس ها را تولید می کند. اما استاندارد ترین حالت؛ استفاده از پروفیل های آهنی برای اسکلت بندی است.

باید بر روی این پروفیل ها نیز به صورت یک یا دو لایه از ورقه های آهنی استفاده نمود. البته حتما دقت کافی داشته باشید که این ورقه ها ضخامتی معادل سه میلیمتر داشته باشند. پروفیل ها نیز باید دست کم 50 در50 سانت باشند.

پارتیشن بندی کانکس ها

پارتیشن بندی نیز از دیگر مولفه های مهمی است متاسفانه بیشتر افراد در حین خرید کانکس در قزوین بدان دقت نمی کنند. عموما تولید کنندگان مطابق سلیقه خود پارتیشن بندی فضای داخلی کانکس ها را انجام می دهند .

متاسفانه برخی از این پارتیشن بندی ها مطابق نیاز مشتری نیست. به همین جهت باید بخش هایی بدان اضافه شود و یا بخش هایی از آن حذف شود. بدین منظور سعی کنید حتما در زمان خرید، کانکسی را انتخاب نمایید که بهترین سبک پارتیشن بندی را داشته باشد.

ابعاد کانکس

 

ابعاد کانکس

ابعاد کانکس

ابعاد مولفه ای است که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ها بگذارد. در این زمینه انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد  چرا که گستره ابعاد کانکس ها می تواند بسیار زیاد باشد.

برای مثال در زمینه مساحت می توان کانکس ها را تا سقف 200 متر مربع هم تولید نمود. از طرفی دیگر ارتفاع نیز می تواند تا ۴۰ فوت افزایش یابد. البته باید بدانید که هر اندازه که ابعادی بیشتر شود، قیمت هم افزایش می یابد. بدین منظور سعی کنید مدل هایی را انتخاب نمایید که بیشترین سازگاری را با نیاز شما دارند.

مدل های بیش از اندازه بزرگ باعث هزینه های بالا و مدل های کوچک نیز باعث عدم کارکرد صحیح می شوند. لذا در این زمینه حتما نیاز خود را در اولویت قرار دهید.

قیمت کانکس در قزوین

قیمت فاکتور دیگری است که بیشترین میزان اهمیت را دارد. در واقع وسواس روی فاکتور های فوق به این جهت انجام می شود که شما بتوانید مناسب ترین قیمت را انتخاب کنید. البته باید بدانید که مازاد بر موارد فوق ، تولید کننده هم بر روی قیمت کانکس در قزوین تاثیر می گذارد.

متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان این استان، به بهانه هایی نظیر تورم، هزینه نیروی انسانی و… مدام قیمت های خود را افزایش می دهند . این در حالی است که غالبا هم قادر به تضمین کیفیت مناسب نیستند. گروه کانکس سیتی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در قزوین می باشدکانتینر در قزوین.

گروه ما بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خود عرضه می کند. از  طرفی دیگر ما برای هر محصول هم گارانتی و ضمانت نامه معتبر را ارائه می دهیم. چنانچه تمایل دارید تا از این موضوع مطلع شوید ، می توانید هم اکنون با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post