کانکس پیش ساخته چیست؟

کانکس پیش ساخته کانکسی است که از قبل  طراحی و ساخته شده است. تفاوت کانکس پیش ساخته با سازه های دیگر در این است. که سازه ها در محل مورد نظر ساخته می شوند اما کانکس از قبل آماده شده و فقط به محل منتقل می شود.. این کانکس ها انواع گوناگونی دارند. و تعداد آن ها بسیار زیاد است. هرکدام از این کانکس ها برای هدفی طراحی می شوند. و کاربری متفاوتی دارند. در ادامه با کارکرد آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

کانکس های  پیش ساخته در اصل جایگزینی برای ساختمان ها هستند. طراحی آن به گونه ای نوین و به شکل سازه های امروزی است. به همین دلیل احتمال این که در چند سال آینده جایگزینی برای ساختمان ها و بنا ها باشد وجود دارد. کانکس های پیش ساخته تفاوت ها و شباهت های زیادی با ساختمان ها دارند. اما در بسیاری از ویژگی ها بهتر از ساختمان ها هستند.

در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم که چند سالی است که از  کانکس پیش ساخته به عنوان جایگزینی برای ساختمان ها استفاده می شود. اما شاید به اشتباه تصور کنید که این کانکس ها تنها کاربری مسکونی دارند. و از آن ها نمی توان در امور مختلف استفاده کرد. در صورتی که این طور نیست از کانکس های پیش ساخته بی شمار استفاده می شود. و در بسیاری از حوزه های شغلی و اداری ورود کرده است.

نقش کانکس پیش ساخته

شما امروزه کمتر کشوری را می بینید. که از ابزار ها و روش های سنتی برای توسعه صنایع و پیش رفت اقتصادی خود استفاده کند. در دنیای امروز روش های مدرن پا به عرصه گذاشته اند. و به اصطلاح حرف اول را می زنند اگر قرار بود. که کشورها تنها از روش های سنتی و قدیمی استفاده کنند، امروز هیچ پیشرفتی حاصل نمی شد.

به این نکته اشاره کنیم که پیش رفت صنایع درگرو استفاده از روش هایی است. که کمترین میزان هزینه و بیشترین بازدهی را داشته باشد. استفاده از کانکس های پیش ساخته ،یکی از این روش ها است. شما می توانید برای توسعه کسب و کار خود آن ها را با قیمتی اندک خریداری کنید و بیش ترین بازدهی را داشته باشید.

کانکس پیش ساخته با سازه های دیگر شباهت ها و تفاوت هایی دارد و به طور مختصر به این شباهت ها و تفاوت ها اشاره می کنیم. شباهت کانکس پیش ساخته با سازه های دیگر در این است. که هر دو امکان سکونت و فعالیت صنعتی دارند اما تفاوت های آن بیش از شباهت های آن ها است. ساخت کانکس های پیش ساخته در زمان فرد بسیار صرفه جویی می کند. اما سازه های دیگر زمان زیادی برای ساخت صرف می کنند. به علاوه هزینه تهیه هر کدام متفاوت است. هزینه خرید یک کانکس بسیار کم تر از سازه های دیگر است کانتینر پیش ساخته.

انواع کانکس پیش ساخته

انواع کانکس پیش ساخته

انواع کانکس پیش ساخته

  • کانکس های پیش ساخته انواع بسیار زیادی دارند. مانند کانکس پیش ساخته ویلایی کانکس پیش ساخته فروشگاهی کانکس اداری و…. هر کدام برای موارد خاصی استفاده می شوند. توجه داشته باشید طراحی و مهندسی و شکل فیزیکی هر کدام به طور کامل با یک دیگر متفاوت است. ایده پردازان شرکت تخصص و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. و مهندسان، کانکس ها را طراحی می کنند.

نحوه ساخت کانکس پیش ساخته

در این جا می خواهیم یک چکیده ای از نحوه ساخت کانکس خدمتتان ارائه دهیم. یعنی از نحوه تولید تا فروش را برای شما توضیح می دهیم. بعد از ایده پردازی و مشخص شدن کاربری آن ، نوبت به طراحی کانکس می رسد. و  نقشه های فنی آن توسط مهندسان چیره دست کشیده می شود. سپس  وارد مراحل ساخت و سپس  فروش  می شود.

البته تمام این مراحل  به همین سادگی انجام نمی شوند. برای این که با مشکلات  ساخت و توزیع کانکس آشنا شوید، قسمت پایین را مطالعه کنید.

  1. مرحله ایده پردازی با چالش هایی مواجه است چراکه ما باید ایده هایی داشته باشیم. که مورد استقبال جامعه هدف قرار بگیرد.
  2. مرحله طراحی و نقشه کشی از مراحل دشوار است. چون تهیه یک نقشه مدرن با طراحی نوین، زمان بر است . 3. فرآیند ساخت کانکس، با موانعی رو به رو است. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت، از اصول پیش رفت شرکت به شمار می رود که در این صورت بحث هزینه به عمل می آید .
  3. مرحله آخر که مرحله فروش کانکس است. صنعت کانکس از جمله صنایعی است. که میزان آگاهی و اطلاع مردم از کاربرد های آن خیلی زیاد نیست و این امر، عرضه کانکس را با مشکلاتی موجه می کند.
  4. کانتینر

آن چه که در قسمت بالا گفته شد تنها یک اشاره کلی و اجمالی به مشکلات ساخت کانکس بود. حقیقت این است که ساخت یک کانکس و تجهیز آن به یک همت بالا و روحیه تیمی احتیاج دارد. چون بعد از تهیه و تجهیز کانکس نویت به فروش و عرضه مستقیم آن می رسد. که انجام این کار بر عهده تیم بازاریابی و فروش شرکت است. اکنون موارد ذکر شده را اختصاصی توضیح می دهیم.

انواع کانکس پیش ساخته

  • کانکس پیش ساخته مسکونی

کانکس پیش ساخته مسکونی

کانکس پیش ساخته مسکونی

این کانکس ها همان طور که از اسمشان پیداست کاربری مسکونی دارند. و برای زندگی افراد طراحی شده اند. از این رو به  تمام متعلقات یک خانه مجهز هستند. برای مثال: آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و… فواید کانکس پیش ساخته مسکونی بی شمار است. اکنون به مهم ترین فایده این کانکس اشاره می کنیم. در مناطقی که محدودیت حمل و نقل وجود دارد و جرثقیل و ماشین های سنگین توانایی ورود به آن منطقه را ندارند. طبیعتا ساخت و ساز با محدودیت رو به رو می شود. به این ترتیب ساکنان آن مناطق نمی توانند خانه های خود را بازسازی کنند کانکس مسکونی.

ساکنان این مناطق می توانند به جای ساخت و ساز، از کانکس های پیش ساخته مسکونی استفاده کنند. چرا که این کانکس تمام قابلیت یک آپارتمان را دارا است. و استفاده از آن ها نه تنها ضرری ندارد بلکه بسیار سودمند است.

ساخت و ساز از جمله موضوعاتی است که  به شدت از فضای جغرافیایی و نوسانات جوی تاثیر می پذیرد و در فصول سرد سال امکان پذیر نیست. چون هم مصالح در فصل های سرد خشک می شوند. و هم نیروی انسانی در این فصل ها قادر به کار کردن نیست. در این شرایط دو راه وجود دارد. اول این که  ساخت و ساز به فصل گرم سال موکول شود. و دوم این که از کانکس های پیش ساخته مسکونی استفاده شود تا همه چیز طبق روال خود پیش برود.

فواید کانکس مسکونی

از فواید دیگر کانکس های مسکونی این است که بسیار سریع آماده سکونت است. چون مصالح آن از پیش ساخته شده و آماده هستند. و از کارخانه به محل مورد نظر انتقال داده می شوند. تا نصب شوند و هیچ کدام از مشکلات ساخت یک خانه بتنی را ندارند. بنا براین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر فردی هستند. که برای زمان خود ارزش زیادی قائل است، حتما از این کانکس های پیش ساخته مسکونی استفاده کنید. از مزایای کانکس پیش ساخته مسکونی می توان به این موارد اشاره کرد:

 

اندازه استاندارد ایمنی مناسب
قابلیت تعمیر و فروش حمل آسان

 

ممکن است بعضی از شما به اشتباه تصور کنید که کانکس مسکونی قابلیت جا به جایی ندارد و اگر خواستید که جای دیگری مستقر شوید، نمی توانید. در صورتی که این تصور اشتباه است. اگر ملک جدیدی را خریداری کردید، می توانید کانکس را از محل قبلی جدا کنید. و در محل جدید نصب کنید. کانکس از این جهات بر بسیاری از سکونتگاه ها برتری دارد.

یکی دیگر از فواید کانکس پیش ساخته مسکونی این است. که مصالح آن از مواد گوناگونی ساخته می شود مثلا اگر دقت کرده باشید حتما دیده اید که در بعضی از نقاط کشور به ویژه در شهرهای شمالی خانه های چوبی زیادی ساخته می شود. کانکس پیش ساخته قابلیت این را دارد که از هر ابزاری ساخته شود. اگر شما دوست داشتید می توانید کانکسی که از فلز ساخته و عایق بندی شده است سفارش دهید.

کانکس پیش ساخته چرخ دار

کانکس پیش ساخته چرخ دار

کانکس پیش ساخته چرخ دار

حتما با انواع کانکس های چرخ دار در سطح شهر آشنا شده اید یا کانکس اقامت پلیس را درجاده دیده اید. این کانکس ها چرخ دار هستند. یعنی قابلیت حمل و نقل دارند. اگر علاقه مند به استفاده از این کانکس ها هستید بدانید که می توانید آن را از جایی به جای دیگر منتقل کنید. یعنی هیچ محدودیتی به لحاظ جغرافیایی ندارد چون بسیار سبک است. و ابعاد کوچکی دارد بنابراین جابه جایی آن بسیار ساده است.

کانکس پیش ساخته فروشگاهی

این کانکس ها همان دکه های روزنامه فروشی و فست فود وکافی شاپ و…  هستند. کانکس های پیش ساخته فروشگاهی برای این ساخته شده اند. که خدمات گوناگونی را به شهروندان عرضه کنند. حتما پیش آمده که نیاز های خودتان را از این دکه ها و کانکس ها بر طرف کنید. توجه شما به این کانکس ها به این دلیل است. که کانکس های فروشگاهی در ابعاد کوچک و در خیابان های پر رفت و آمد شهر مستقر هستند کانکس فروشگاهی.

اما به یاد داسته باشید که این کانکس ها تنها به مواردی که ذکر شد محدود نمی شوند و انواع بسیار گوناگونی دارند. معمولا از کانکس های فروشگاهی برای عرضه کردن محصولات فرهنگی و هنری هم استفاده می شود. گروه های موسیقی و نمایشی بسیاری از برنامه های خود را از طریق این کانکس ها اجرا می کنند. علاوه بر این که هنر خود را به گونه ای متفاوت اجرا می کنند. از این راه می توانند علاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب کنند. چون استفاده از این کانکس ها در مراکز شلوغ شهر جذابیت زیادی برای شهروندان دارد.

تفاوت کانکس پیش ساخته فروشگاهی با کانکس مسکونی 

تفاوت کانکس های فروشگاهی با کانکس های مسکونی تنها درکاربری آن ها نیست این کانکس ها به لحظ ظاهر هم با هم تفاوت دارند. معمولا کانکس های فروشگاهی در ابعاد کوچک و دارای امکانات خرید و فروش است. اما کانکس های مسکونی در ابعاد بزرگ و دارای امکانات یک خانه است . البته ابعاد و امکانات هر یک متفاوت است. و این امکانات بنا بر نظر خریداران و مشتریان قرار داده می شوند.

مزایای کانکس فروشگاهی

مزایای کانکس فروشگاهی

مزایای کانکس فروشگاهی

هزینه اجاره یا خرید یک کانکس فروشگاهی نسبت به اجاره یا خرید یک مغازه بسیار پایین تر است. علاوه بر آن قابلیت انتقال و جا به جایی دارد. اگر بعد از مدتی متوجه شدید جایی که در آن مستقر هستید. بازدهی مناسبی برای شغل و کسب و کار شما ندارد و نتایج خوبی دریافت نکرده اید، می توانید کانکس را به جای دیگری منتقل کنید. اگر از کانکس فروشگاهی برای کسب و کار خود استفاده می کنید، بدانید که هیچ ممانعتی برای کار شما وجود ندارد.

ابعاد کانکس پیش ساخته

ابعاد کانکس پیش ساخته متفاوت است. اندازه این کانکس ها به توجه به نوع کاربری هر کدام تخمین زده می شود. مثلا اگر کانکسی کاربری ویلایی و مسکونی داشت اندازه و ابعاد آن زیاد تخمین زده می شود. اگر کانکسی کاربری فروشگاهی و کارگاهی داشت در ابعاد کوچک ساخته می شود. به علاوه هر کدام امکانات متنوعی دارند. که به تناسب این امکانات، اندازه و ابعاد هر کدام فرق می کند.

معمولا کانکس پیش ساخته مسکونی چون امکانات بسیار زیادی دارد و باید شرایط کافی برای زندگی راحت و آسوده را فراهم کند، متراژ بالاتری دارد. اما کانکس های فروشگاهی امکانات محدودتری دارند و در ابعاد کوچک تری ساخته می شوند.

صنعت کانکس یک صنعت بین المللی است و ابعاد و اندازه آن دارای استاندارد جهانی است و معمولا در همه جا دنیا به یک اندازه ساخته می شود. چون ساخت یک کانکس نیازمند رعایت قوانین بسیار زیادی است. و اگر در اندازه های گوناگون ساخته شود ممکن است. که این قوانین زیر پا گذاشته شوند مثلا قوانین حمل و نقل ایجاب می کند. که کانکس در اندازه متوسط ساخته شود تا قوانین حمل و نقل رعایت شوند.

اگر به شهرستان های اطراف تهران مثل لواسان و فیروزکوه رفته باشید، حتما با این کانکس های پیش ساخته مسکونی مواجه شده اید. این کانکس ها در محوطه باغ خانه ها ساخته شده است. یعنی مصرف کنندگان فضای کافی برای استقرار کانکس را داشته اند. و کانکس اگر در ابعاد بزرگی هم باشد چون مقدار فضای کافی وجود دارد، مشکی برای نصب نخواهند داشت.

قیمت کانکس پیش ساخته

قیمت کانکس پیش ساخته

قیمت کانکس پیش ساخته

کانکس متناسب با کاربری  و شیوه ساخت و مواد به کار رفته، قیمت گذاری می شود. برای این که از نحوه قیمت گذاری آگاه شوید، هرکدام را اختصاصی توضیح خواهیم داد.

 کانکس با توجه به کاربری آن قیمت گذاری می شود این جمله یعنی مهندسان بخش زیادی از وقت خود را صرف طراحی نقشه هر کدام از کانکس ها می کنند. اما گاهی اوقات کانکس هایی هستند. طراحی آن ها نیاز به مهارت و تجربه بسیار زیادی دارد و مهندسین نمی توانند نقشه آن را در مدت زمان کمی تهیه کنند. در این شرایط در قیمت آن با سایر کانکس ها تفاوت ایجاد می شود. اما نکته بسیار مهم این است که هر کس می تواند با توجه به بودجه ای که دارد کانکس را خریداری کند کانکس دو طبقه.

کانکس با توجه به نحوه ساخت آن قیمت گذاری می شود یعنی بعضی از کانکس ها هستند که دارای نقشه های فنی پیچیده و دشواری هستند. و باید در جریان باشید که ساخت این پروژه ها زمان بر است. علاوه بر آن بعضی از پروژه ها هستند که به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارند. که این هم در قیمت تفاوت ایجاد می کند.

قیمت کانکس پیش ساخته در تهران و کانکس ویلایی

قیمت گذاری متناسب با مواد به کار رفته در ساخت، فقط اختصاص به کانکس ندارد همه کالاهای مصرفی با توجه به کیفیت موادی که در فرآیند ساخت آن ها به کار رفته قیمت گذاری می شوند. در ساخت بعضی از کانکس ها از مواد درجه یک استفاده می شود. اما در ساخت بعضی دیگر از مواد درجه دو استفاده می شود. این امر باعث تفاوت قیمت می شود.

به این نکته دقت کنید که شما در انتخاب هر کدام از مواردی که ذکر شد آزادی انتخاب دارید. و این خودتان هستید که انتخاب می کنید کانکس شما چه کاربردی داشته باشد. خودتان انتخاب می کنید که کانکس به چه شیوه ساخته شود. و در آخر این شما هستید که انتخاب می کنید در ساخت کانکس از چه مواد و مصالحی استفاده شود.

کانکس جنبش و حرکتی نو را در زندگی افراد آغاز کرده است. اگر شما فردی هستید. که در زمینه مسکن و شغل، اهداف بلند مدت و ارزشمندی دارید و دوست دارید. که در سریع ترین زمان ممکن به اهداف خود دست پیدا کنید، می توانید از کانکس های پیش ساخته استفاده کنید.

کافی است شما منافع و مضرات کانکس را یادداشت کنید. و آن را با هدف خود تطبیق دهید به طور کامل متوجه می شوید که کانکس منافع بسیار زیادی دارد. و مبلغی که برای خرید یک کانکس هزینه می کنید در برابر آن چه که بعد ها به طرق مختلف به دست می آورید، بسیار ناچیز است.

این نکته را فراموش نکنید که شرکت تعداد زیادی مدل و طرح کانکس در اختیار شما قرار می دهد. که شما می توانید انواع آن را مشاهده کنید و هر کدام که با بودجه شما مطابقت داشت ، انتخاب کنید.

فروش کانکس پیش ساخته

فروش کانکس پیش ساخته

فروش کانکس پیش ساخته

اگر شما علاقه مند به خرید یا اجاره کانکس هستید، در صورتی که تجربه و مهارتی در این زمینه ندارید، می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. آنها شما را به بهترین شکل ممکن یاری خواهند داد. به این صورت که ابتدا شما را با انواع کانکس آشنا می کنند. و کیفیت هر کدام را برای شما بازگو می کنند. هم چنین اگر خواستید می توانید از جنس و مصالح آن از کارشناسان سوال کنید. تا به شما اطمینان خاطر دهند کانکس دوبلکس.

بعد از طی کردن تمام این مراجل نوبت به فروش می رسد. آن ها نحوه خرید را به شما آموزش می دهند. و هم چنین اقداماتی که بعد از خرید یک کانکس لازم است. که انجام شود را برای شما انجام می دهند تا با خیالی راحت تر اقدام به خرید کنید.

خرید کانکس پیش ساخته

خرید کانکس پیش ساخته

خرید کانکس پیش ساخته

شما می توانید کانکس های پیش ساخته را با توجه به نیازی که دارید خریداری کنید. اگر با مشکل و موانع مسکن رو به رو هستید می توانید کانکس پیش ساخته مسکونی خریداری کنید. و اگر نیاز دیگری داشتید می توانید کانکس را با توجه به نیاز خود خریداری کنید می توانید به صورت حضوری از کانکس بازدید کنید و یا می توانید از طریق فضای اینترنت با ویژگی های کانکسی که قصد خرید آن را دارید آشنا شوید.

هم چنین این امکان وجود دارد که از سابقه شرکت با خبر شوید و درباره آن مطالعه کنید. این گونه می توانید با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید. شما این امکان را دارید. که هر سوالی که برایتان در زمینه کانکس و مجموعه پیش آمد از کارشناسان بپرسید. و اگر ایرادی را مشاهده کردید، آن را با کادر مجموعه در جریان بگذارید تا ایراد کار را رفع کنند .

بعد از این که تمام جوانب را سنجیدید می توانید کانکس مد نظر خود را خریداری کنید. بعد از خرید کانکس نوبت به نصب آن در محل اجرا می باشد. و کارشناسان از محل بازدید می کنند و کانکس در محل نصب می شود . نصب کانکس ممکن است چند روز زمان ببرد اما بعد از چند روز بلافاصله آماده استفاده است .

شما می توانید که بعد از استفاده از محصول در صورت بروز هر گونه مشکل آن را تعمیر کنید. اگر هم ترجیح دادید که یک کانکس جدید خریداری کنید می توانید آن را بفروشید. و هزینه خود را دریافت کنید و مجدد یک کانکس جدید خریداری کنید. در واقع کانکس قابلیت خرید و فروش دارد.

تعمیرات کانکس پیش ساخته

تعمیرات کانکس پیش ساخته

تعمیرات کانکس پیش ساخته

کانکس کالایی است که در صورت مراقبت اصولی و تعمیر به موقع آسیب ها به راحتی می تواند برای مدت های طولانی قابل استفاده باشد. اما در صورت بروز مشکل می توانید با تکنسین ها تماس حاصل کنید. ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که آیا تعمیر کانکس زمان بر است؟ پاسخ ما به شما این است که بهتر است. در صورت مشاهده آسیب، نوع و میزان آسیب را به تعمیر کاران گزارش دهید تا آن ها بعد از مشورت با یکدیگر مدت زمانی که صرف تعمیر کانکس می شود تعمیرات کانکس.

را به شما گزارش دهند. توجه داشته باشید. که تعمیرات به دو روش صورت می گیرد اول در محل و دوم در کارگاه. اگر آسیب ها در محل قابل حل باشند، این به این معنا است که آسیب وارد شده بسیار سطحی است. یعنی زمان و هزینه زیادی ندارد اما اگر کانکس  با ماشین به کارگاه منتقل شود یعنی آسیب وارد شده به کانکس عمیق است. و نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post