کانتینر در خراسان جنوبی

در طی سه دهه اخیر میزان محبوبیت کانتینر در خراسان جنوبی رشدی انفجار گونه داشته است. این موضوع ریشه و دلایل بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین دلایلی که می توان برای این موضوع عنوان کرد، شناخت بیشتر و بهتر هم استانی های عزیز از این تولیدات است.

از طرفی دیگر تکنولوژی و فناوری ساخت این تولیدات هم بسیار بهتر شده است. به همین جهت است که مدل های جدیدی می توانند سازگاری بیشتری با شرایط اقلیمی استان و البته نیاز مشتریان داشته باشند. ما در ادامه این مقاله سعی داشته ایم تا برخی از مهم ترین دلایل محبوبیت کانتینر در خراسان جنوبی را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم.

ساختار مقاوم کانتینر ها

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث محبوبیت کانتینر در خراسان جنوبی شده، ساختار و بدنه مقاوم آن ها است. در حقیقت کانتینر ها بدنه ای فلزی از جنس پروفیل ها‌ی آهنی دارند. این بدنه همچون یک اسکلت فولادی است که می تواند فشار های ناشی از فشار و البته ضربات مختلف را دفع کند.

البته مقاومت این محصولات تنها به همین لایه ختم نمی شود. بلکه طراحان یک یا دو لایه از ورقه های ضخیم ۵ میلی متری را بر روی این اسکلت قرار می دهند. در کنار این لایه ها از متریال ها و درزگیر های دیگری هم استفاده می شود. که مجموع آنها در کنار همدیگر سبب شده تا این محصولات گزینه های بسیاری ایده آل تری برای استفاده در شرایط اقلیمی استان باشند. به همین جهت است که محبوبیت کانتینر در خراسان جنوبی رشد بالایی را تجربه می کند کانتینر در چهارمحال بختیاری.

کاربرد های گوناگون

 

کاربرد های گوناگون

کاربرد های گوناگون

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که موجب نفوذ کانتینر در خراسان جنوبی شده، تنوع بالای آن می باشد. در حقیقت این دسته از تولیدات دارای تنوع بسیار بالایی هستند. برای طیف زیادی از امور مورد استفاده قرار می گیرند.

رستوران، کارگاه، سکونت، امور اداری و… تنها و تنها بخشی از کاربرد هایی است که کانتینر ها می توانند به خود بگیرند. البته باید این موضوع را عنوان کنیم که برای هر یک از این امور، نوع ویژه ای از کانتینر ها تولید می شود. این ساختار اختصاصی باعث می شود تا کانتینر مذکور برای نقش خود بهترین انتخاب ممکن باشد. با این وجود عدم اطلاع دقیق در این رابطه باعث می شود تا مخاطبان محصولات اشتباهی را خریداری کرده و در نتیجه، تجربه نامناسبی از این محصولات داشته باشند.

امکانات مختلف

وجود امکانات مختلف را می توان به عنوان یکی دیگر از مهم ترین مولفه هایی دانست. که موجب نفوذ کانتینر در خراسان جنوبی شده است. در حقیقت می توان امکانات مختلفی را درون کانتینر ها جای داد. برای مثال مواردی همچون سیم کشی داخلی، سینک، ظرفشویی، روشویی، حمام ، یخچال ، کمد و…. از جمله مهمترین امکاناتی است که می توان در ساختار کانتینرها جای داد. به عبارت ساده تر می توان گفت هر امکاناتی که بتوان در یک خانه معمولی جای داد را هم می توان درون کانتینر ها اعمال نمود. به همین جهت است که اغلب افراد کانتینر ها را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند انواع کانتینر.

 

قابلیت جابه جایی کانتینرها

قابلیت جابه جایی کانتینرها

قابلیت جابه جایی کانتینرها

قابلیت جابه جایی را می توان به عنوان یکی دیگر از مهم ترین مولفه هایی دانست که باعث شده تا محبوبیت کانتینر در خراسان جنوبی رشد بالایی به خود بگیرد. در واقع کانتینرها را می توان به سادگی از یک ناحیه به ناحیه ای دیگر انتقال داد. همین مورد هم سبب شده تا این محصولات گزینه های بسیار اقتصادی برای کسب و کار های فصلی باشند. برای مثال یک پیمانکار می تواند با شروع یک پروژه عمرانی، یک کانتینر را برای نگهبان خریداری کرده و با اتمام کار، آن را به محل پروژه بعدی انتقال دهد. این موضوع باعث شده تا این محصولات انتخاب های بسیار اقتصادی تری باشند.

 

 

 

 

 

 

تولید کننده کانتینر در خراسان جنوبی

 

تولید کننده کانتینر در خراسان جنوبی

تولید کننده کانتینر در خراسان جنوبی

به دنبال افزایش محبوبیت کانتینر در خراسان جنوبی، طیف زیادی از تولید کنندگان کانتینر، در استان شروع به فعالیت کرده اند. اگرچه این موضوع به ظاهر یک نکته مثبت است. اما در حقیقت بخش زیادی از این تولیدکنندگان تجربه زیادی در این زمینه ندارند. همین مورد باعث شده تا نتوانند استانداردهای لازم را اعمال نمایند خرید کانتینر مسکونی.

گروه کانکس سیتی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانتینر در خراسان جنوبی می باشد. گروه ما با تکیه بر توانایی ها و البته تجربه خود می تواند بهترین مدل های کانتینر را تولید نماید. چنانه به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید ، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در این حیطه تماس حاصل فرمایید.

Container in South Khorasan

Rate this post