کانتینر در سیستان و بلوچستان

در طول سالیان دراز انسان انتخاب های زیادی برای ایجاد سرپناه داشته است. یکی از این انتخاب ها، کانتینرها بودند. مزیت های منحصر به فرد این محصولات باعث شده تا در استانهای در حال توسعه ای همچون سیستان و بلوچستان رشد بالایی داشته باشند. به گونه ای که این روزها میزان نفوذ کانتینر در سیستان و بلوچستان روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در واقع کانتینرها در ابتدا برای حمل و نقل بار ایجاد شدند. اما به مرور زمان مزایای بیشتری را به خود گرفته اند.

به گونه ای که روزها برای طیف بسیار زیادی از امور نظیر ایجاد کارگاه، ایجاد رستوران، ایجاد فروشگاه، انبار کردن وسایل، حمل وسایل و… مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع بالای این اقدامات باعث شده است ها هر روزه نمودار تقاضا برای خرید کانتینر در سیستان و بلوچستان و سایر استانهای در حال توسعه بیشتر شود. با این وجود کم نیستند افرادی که تنها تصورشان از کلمه کانتینر، مدل‌های باری است. ما در ادامه این متن قصد داریم تا جنبه های مختلفی را بررسی کرده و شما را به شیوه دقیق تر با این محصولات آشنا سازیم؛ لذا بهتر است اندکی با ما همراه باشید.

تاریخچه کانتینر ها

شاید بتوان تاریخچه کانتینرها و منشاء آنها را بهترین نقطه شروع آن برای درک محبوبیت کانتینر در سیستان و بلوچستان دانست. در واقع کانتینرها در حدود چند دهه پیش برای حمل و نقل و انبار کردن وسایل ایجاد شده‌اند. این محصولات جعبه های فلزی بزرگ بودن که گنجایش بالایی داشتند. همین مورد باعث می‌شد تا  تعداد زیادی از محصولات درون فضای بزرگ آن ها ذخیره شوند. مازاد بر این، مالکان می‌توانستند از کانتینر ها برای حمل و نقل دریایی استفاده نمایند.

اما گنجایش بالا و مقاومت این دسته از محصولات سبب شد تا برای امور دیگری هم مورد استفاده قرار گیرند. البته این موضوع نیازمند تغییرات مختلفی در بدنه آنها بود که در نهایت طراحان در آن موفق شدند. همین مورد سبب تولید مدل هایی همچون کانتینر مسکونی، کانتینر نگهبانی، کانتینر سرویس بهداشتی و…. شد که هر کدام به نوبه خود تحولی جدید در کسب و کارهای مربوطه ایجاد نمودند.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای کانتینر

 

مزایای کانتینر

مزایای کانتینر

کانتینرها دارای مزیت های بسیار منحصر به فردی هستند. این وجود همین مزیت ها نیز باعث شده تا نفوذ کانتینر در سیستان و بلوچستان روز به روز بیشتر شود با این وجود. افرادی که خرید کانتینر ها سر باز می‌زنند، همان هایی هستند که از این مزایا اطلاعی ندارند. ما در ادامه به صورت موردی تعدادی از این مزایا را برای شما ذکر کرده ایم تا شما هم بهتر دلیل محبوبیت را درک کنید.

  • قابلیت حمل و نقل
  • پایی سریع
  • مقاومت بالا
  • قیمت مناسب
  • امکانات مختلف
  • قابلیت سفارشی سازی
  • تنوع بالا
  • و….

 

معایب کانتینر ها

 

معایب کانتینر ها

معایب کانتینر ها

کانتینر ها نیز مانند تمام محصولاتی که به وسیله انسان ساخته می شوند، دارای نقاط ضعف مختص به خود هستند. در حقیقت این دسته از محصولات نقطه ضعف های ساختاری خاصی دارند. با این وجود آن چیزی که در نهایت محبوبیت یک محصول را تعیین می‌کند، نسبت مزایا بر معایب است که این نسبت برای کانتینرها در حد بالایی قرار دارد. همین موضوع سبب شده تا میزان نفوذ کانتینر در سیستان و بلوچستان افزایش یابد. با این وجود شما به عنوان خریدار احتمالی می‌بایست از این معایب مطلع شوید. ما در ادامه این معایب را به صورت موردی برای شما ذکر کرده ایم.

  • عدم حمل و نقل کانتینرهای دو طبقه و بزرگ
  • وجود استهلاک قیمتی و ساختاری برای کانتینرها
  • احتمال آسیب دیدن کانتینرها در زمان جابجایی

همانگونه که مشاهده می کنید نسبت معایب در مقابل مزایا بسیار ناچیز است و همین مورد هم سبب شده تا این معایب نتوانند تاثیر منفی بر روی روند نفوذ کانتینر داشته باشند.

قیمت کانتینر در سیستان و بلوچستان

 

قیمت کانتینر در سیستان و بلوچستان

قیمت کانتینر در سیستان و بلوچستان

همانگونه که در ابتدای متن اشاره نمودیم، قیمت یکی از مهمترین عواملی بوده که موجب نفوذ کانتینر در سیستان و بلوچستان شده است. در واقع این دسته از محصولات دارای قیمت های بسیار ایده آلی هستند. همین قیمت‌های ایده‌آل هم باعث شده تا این محصولات در شرایط اقتصادی فعلی، گزینه های بسیار بهتری باشند انواع کانتینر.

قیمت کانتینر ها به فاکتورهای زیادی همچون نوع، میزان امکانات، جنس بدنه و…. بستگی دارد. اما در حالت کلی قیمت آنها از یک و نیم میلیون تومان به ازای هر متر مربع شروع شده و تا ارقام بالاتر هم ادامه پیدا می‌کند. برای فهمیدن قیمت دقیق کانتینر در سیستان و بلوچستان، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانکس سیتی تماس حاصل فرمایید.

Containers in Sistan and Baluchestan

b2n

yun

Rate this post