کانتینر در شیراز

بدون شک شما هم تا به این لحظه در رابطه با کانتینر ها و البته کارایی بسیار ایده آل آنها مطالبی را شنیده اید. این محصولات مقاومت بالا و البته کارایی عالی دارند. از طرفی دیگر قیمت آنها نیز بسیار ایده آل می باشد. این مورد باعث شده تا نفوذ کانتینر در شیراز و سایر شهر های بزرگ بیشتر شود . اما این نفوذ در شهری همچون شیراز بیشتر خودنمایی می کند کانکس.

در واقع کانتینر ها بر اساس نیاز و البته خواسته مشتریان تولید شده اند. به همین جهت است که می توانند به سادگی نظر آن ها را به خود جلب نمایند. برای مثال می توان این محصولات را به سادگی از ناحیه ای به ناحیه دیگر انتقال داد. همچنین می توان هر نوع امکاناتی را درون آن ها پیاده سازی کرد.

مجموع این موارد در کنار همدیگر باعث شده تا طیف بیشتری از مردم به سمت آن ها گرایش داشته باشند . ما در ادامه مرور دقیق تری بر هر یک از این موارد خواهیم داشت تا شما هم دلیل محبوبیت کانتینر در شیراز را بهتر درک نمایید.

مزایای کانتینر

کانتینر ها دارای مزیت های منحصر به فردی هستند. در حقیقت همین مزیت های منحصر به فرد هم باعث شده است تا نفوذ و رشد بسیار بالایی را تجربه کنند.

اما متاسفانه طیف زیادی از مردم به خوبی این مزایا نمی دانند. ما در ادامه برخی از این مزیت ها را به صورت موردی خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم.

  1. قابلیت حمل و نقل
  2. قیمت مناسب
  3. گنجایش بالا
  4. قابلیت سفارشی سازی
  5. امکانات مختلف
  6. تنوع بالا
  7. ابعاد مناسب
  8. برپایی سریع
  9. و…

این موارد را می توان جزو مهم ترین ویژگی کانتینر ها دانست. وجود این مزیت ها در کنار همدیگر باعث شده است تا هر روز بخش بیشتری از مردم به سمت خرید کانتینر در شیراز هجوم بیاورند. البته عرضه انواع مختلف هم فاکتوری بوده که توانست این تقاضا را هندل نماید.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09122753600 تماس حاصل فرمایید.

 

انواع کانتینر در شیراز

 

انواع کانتینر در شیراز

انواع کانتینر در شیراز

همانگونه که اشاره کردیم ، کانتینر ها انواع مختلفی دارند. هر یک از این مدل ها برای امر مختلفی توسعه یافته اند. به همین جهت است که این روز ها تقریبا در هر حوزه ای یک مدل کانتینر دیده می شود.

در حالت کلی می توان گفت که بیش از ۱۱ مدل کانتینر در شیراز یافت می شود. اما در این بین چند مدل از آنها محبوبیت بیشتری دارند. ما این چند مدل را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

  • کانتینر انباری در شیراز

کانتینر انباری را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های کانتینر در شیراز دانست. این تولیدات بهترین انتخاب برای خانه های آپارتمانی و پروژه های عمرانی می باشند چرا که مقاومت و البته گنجایش بالایی دارند.

  • کانتینر سرویس بهداشتی در شیراز

 

کانتینر سرویس بهداشتی در شیراز

کانتینر سرویس بهداشتی در شیراز

این دسته از کانتینر ها بهترین انتخاب برای رستوران ها و یا مناطق گردشگری خارج از شهر هستند. در واقع این محصولات می توانند حریم خصوصی افراد را در بهترین وجه ممکن رعایت نمایند. از طرفی دیگر مقاومت بالا و البته قابلیت جابجایی دارند. این در نوع خود محبوبیت این مدل کانتینر در شیراز را افزایش داده است کانتینر سرویس بهداشتی .

  • کانتینر کارگاهی در شیراز

این دسته از کانتینر ها نیز اخیرا رشد بالایی در شیراز داشته اند. این محصولات گنجایش بالایی دارند. به همین جهت می توانند بهترین انتخاب برای برپایی کارگاه های موقت باشند. افزون بر این موارد می توان پارتیشن بندی مختلفی را درون آن اعمال نمود.

ابعاد کانتینر

 

ابعاد کانتینر

ابعاد کانتینر

ابعاد را می توان از دیگر مولفه هایی دانست که نفوذ کانتینر در شیراز را افزایش داده است . عموما کانتینر ها در محدوده ۳ الی ۲۰۰ متر مربع ساخته می شوند . از طرفی دیگر این دسته از تولیدات می توانند ارتفاعی بین ۱۰ الی ۴۰ فوت داشته باشند.

این میزان از ارتفاع می تواند برای ساخت هر نوع سرپناهی مناسب باشد. نکته قابل توجه این است که می توان ابعاد را بصورت سفارشی تغییر دهید. بدین منظور کافی است تا طرح و اندازه های دلخواه خود را به تولید کننده سفارش دهید.

قیمت کانتینر در شیراز

همانگونه که قبلا اشاره کردیم ، کانتینر ها دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند. در حقیقت همین قیمت ها باعث شده است تا هر روزه طیف بیشتری از مردم به سمت خرید این دسته از تولیدات هجوم بیاورند.

البته باید بدانید که این محصولات هم مانند هر نوع دست ساخته دیگری ، دارای تنوع قیمتی زیادی هستند. از طرفی دیگر قیمت کانتینر در شیراز به مولفه های بسیار زیاد بستگی دارد . برای مثال مواردی همچون میزان امکانات ، نوع کانتینر ، ابعاد و.. می تواند بر روی قیمت نهایی موثر باشد خرید کانتینر پیش ساخته.

اما در حالت کلی می توان گفت که قیمت کانتینر در شیراز از یک و نیم میلیون به ازای هر متر مربع شروع می شود و تا ارقام بالاتر هم ادامه پیدا می کند. چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق را بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

b2n

yun

Rate this post