کانکس در قم

کانکس ها را می توان بهترین انتخاب برای ایجاد یک سر پناه موقت دانست. این محصول دارای مزیت هایی همچون مقاومت بالا ، برپایی سریع ، امکانات مختلف ، قابلیت سفارشی سازی و.. هستند. همین مورد هم سبب شده تا محبوبیت کانکس در قم و سایر استانهای درحال توسعه بیشتر شود .

با این اوصاف برخی از مدل های کانکس توانسته اند طرفداران بسیار زیادی در قم پیدا کنند . ما در این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق کانکس ها را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم .  لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در قم هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کند .

مزایای کانکس ها

مزایای کانکس ها را  می توان از مهم ترین و البته حیاتی ترین فاکتورهایی دانست که نفوذ کانکس در قم را افزایش داده است. در حقیقت می توان گفت که کانکس ها بر پایه نیاز عامه مردم شکل گرفته اند . به همین جهت است که مزیت های بسیار ایده آلی دارند. ما در ادامه چند مورد از شاخص ترین مزیت ها را خدمت شما بیان کرده ایم کانتینر در قم.

  • برپایی سریع

 

برپایی سریع

برپایی سریع

برپایی سریع را می توان جزو بهترین مزیت کانکس ها دانست. در واقع کانکس را می توان تنها در عرض چند ساعت بر پا نمود. این در حالی است که برپایی یک ساختمان با امکانات مشابه می تواند تا چند هفته از زمان شما را بگیرد. به همین جهت کانکس ها بهترین انتخاب برای امور فوری هستند . همین مورد هم محبوبیت کانکس در قم را افزایش داده است .

  • مقاومت بالا

مقاومت از دیگر مولفه هایی بوده که نفوذ کانکس در قم را بیشتر کرده است . در حقیقت این محصول دارای یک اسکلت بندی از جنس پروفیل های بسیار مقاوم است.

از طرفی دیگر بر روی این بدنه نیز ورقه های ضخیمی استفاده می شود. این ورقه ها می توانند مقاومت کانکس در برابر ضربات و یا فشارهای وارده را بیشتر نماید.

  • قابلیت حمل و نقل

امکان جابه جایی را می توان از دیگر شاخصه های جذاب کانکس ها دانست. یک کانکس را می توان بعد از برپایی به منطقه دیگری انتقال داد . به همین جهت است که برای کسب و کار های فصلی بهترین انتخاب ممکن به شمار می آیند . این ضوع در کنار حجم بالای کسب و کار های فصلی در این استان سبب شده تا محبوبیت کانکس در قم افزایش یابد.

انواع کانکس در قم

انواع کانکس در قم

انواع کانکس در قم

همانگونه که اشاره کردیم ، کانکس ها انواع مختلفی دارند . در واقع همین تنوع بالا سبب شده است تا مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند. به طور کلی هر زمانی که نیاز به یک سکونتگاه سریع و یا یا سرپناه امن برای انسان یا وسایل باشد ، می توان روی کانکس ها حساب باز کرد .

بر این اساس کانکس ها در مدل های مختلفی از جمله کانکس مسکونی، اداری، ویلایی، رستوران، کارگاهی، کانکس سرویس بهداشتی، انباری، کاروان ، پلیس ، نگهبانی و… تولید شده اند. همین تنوع بالا سبب شده است تا خریداران ، انتخاب های بیشتری داشته باشند.

ساخت کانکس در قم

محبوبیت و البته تقاضای بالا برای خرید کانکس در قم سبب شده است تا طیف زیادی از کارگاه ها به سمت ساخت این دسته از تولیدات روی بیاورند. البته باید عنوان کنیم که بسیاری از افراد تجربه و البته مهارت لازم برای این کار را ندارند .

به همین جهت است که محصولات تولیدی آن ها نیز نمی تواند نیاز مشتریان را به خوبی برطرف نماید. گروه کانکس سیتی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در قم می باشد .

ما مدل های و البته طرح های مختلفی از این محصول را تولید می کنیم. از طرفی دیگر ما برای تک تک تولیداتمان گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می دهیم . چنانچه تمایل دارید که در این رابطه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post