کانکس سرویس بهداشتی

یکی از انواع کانکس ها، کانکس سرویس بهداشتی می باشد. از این کانکس در بسیاری از موارد استفاده می شود. این سازه انواع بسیار زیادی دارد. هر کدام از آن ها ویژگی های متفاوتی دارند. در ادامه مقاله با ویژگی های این کانکس ، بیشتر آشنا خواهیم شد.

کانکس سرویس بهداشتی چه ویژگی هایی دارد؟

کانکس سرویس بهداشتی چه ویژگی هایی دارد؟

کانکس سرویس بهداشتی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. امکان جا به جایی دارد.
  2. هزینه کمتری دارد و ساخت آن با سرعت بالایی انجام می شود.
  3. هر کدام از این کانکس ها، دارای امکانات و تجهیزات متفاوتی هستند.

این موارد تنها جزئی از ویژگی های این سازه می باشد. ویژگی های کانکس تنها به این موارد ختم نمی شود. شما به راحتی می توانید این کانکس را در هر جایی که می خواهید نصب کنید. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی به لحاظ جغرافیایی برای نصب این کانکس وجود ندارد. هم چنین می توانید این کانکس را در ابعاد و اندازه های گوناگونی خریداری کنید.

کانکس سرویس بهداشتی در چه جاهایی کاربرد دارد؟

در قسمت بالا به این موضوع اشاره کردیم که هیچ محدودیتی به لحاظ جغرافیایی برای نصب این کانکس وجود ندارد. بسیاری از خانواده ها، این کانکس را در محوطه باغ ها و بیرون از ویلاهای خود نصب می کنند. بعضی دیگر از این سازه ها، برای پروژه های عمرانی و ساختمانی خود استفاده می کنند. یکی از مکان هایی که از این دسته از کانکس ها، استفاده می شود. جاده است. پیشنهاد می کنیم برای این که با کاربرد ها بیشتر آن آشنا شوید، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

امروزه قابلیت های این دسته از کانکس ها به شدت افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل ، افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این کانکس ها هستند. نکته قابل توجه این است که این کانکس ها به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند. هر کدام از آن ها به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده اند. طراحی منحصر به فرد باعث می شود سلیقه های مختلفی از این کانکس ها استقبال کنند . علی رغم آن باعث می شود افرادی که با کمبود بودجه مواجه هستند، نمونه ساده تر این کانکس را خریداری کنند کانتینر سرویس بهداشتی.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتی

در قسمت های قبل ذکر شد که این کانکس به انواع گوناگونی دسته بندی می شود. برای آن که با انواع این کانکس آشنا شوید، جدول زیر را مطالعه کنید.

سازه سرویس بهداشتی سیار
تک چشمه
چند چشمه

 

کانکس سرویس بهداشتی سیار

این کانکس ها همان طور که از اسمشان پیداست، قابلیت جا به جایی و انتقال دارند. در مواقعی استفاده می شود که استفاده کنندگان  مدت طولانی در جای ثابتی مستقر نیستند. این کانکس ها را می توان با ماشین های حمل بار به مکان جدید منتقل کرد. طراحی و نقشه کشی فنی این دسته از کانکس ها با بقیه کانکس ها متفاوت است. چون این کانکس در یک جای مشخص نصب نمی شود، دارای لوله کشی و امکانات مشابه نیست کانتینر .

ایده پردازان و طراحان، کانکس توالت سیار را به گونه ای طراحی کرده اند که به جای لوله کشی از مخزن آب و چاه فاضلاب استفاده شود. این طراحی این سازه سیار، نسبت به طراحی تمامی کانکس ها، بسیار متفاوت است. ناگفته نماند که این کانکس، دستور العمل خود را دارد و تمامی مخازن آب و چاه تخلیه در مدت زمان مشخص، می بایست تخلیه شوند.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این سازه تک چشمه از جمله کانکس هایی است که قابلیت نصب در مکان های مختلف را دارد. بعضی از افراد، از این کانکس ها برای کارهای عمرانی و ساخت و ساز استفاده می کنند. بعضی دیگر از خانواده ها علاقه مند هستند تا از این کانکس ها برای نیاز های شخضی خود در باغ و ویلا استفاده کنند.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه چه مشخصاتی دارد؟

این کانکس دارای یک چشمه توالت است. بعضی از آن ها حمام هم دارند. نوع دیگر این کانکس ها به گونه ای است که حمام و توالت را به صورت مشترک دارا می باشد. هم چنین طراحی آن متنوع و گوناگون می باشد. بعضی از آن علاوه بر امکانات پایه یک سرویس بهداشتی، امکانات و تجهیزات بیشتری هم دارند.

امکانات کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این کانکس تمام امکانات و متعلقات یک کانکس را دارا می باشد . فن تهویه هوا، لوله کشی و برق کشی مناسب، شیرآلات و… از جمله این تجهیزات پایه و اصولی هستند. فراموش نکنید که انتخاب این کانکس همانند دیگر کانکس ها بستگی به نظر خریدار دارد. او می تواند هر نوع امکاناتی که خواست در کانکس خود تعبیه کند.

این سازه تک چشمه، برای باغ بسیار مناسب می باشد. حتما در شهرستان های شمال تهران و ایران انواع این کانکس ها را درمحوطه باغ ها مشاهده کرده اید. این کانکس دارای حمام و توالت است. از این رو نصب آن در محیط باغ، امکان پذیر است. علاوه بر آن دسترسی  را برای مصرف کنندگان راحت تر می کند.

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

این کانکس دارای چند چشمه توالت می باشد. کانکس سرویس تک چشمه، قابلیت استفاده تعداد زیادی از افراد را دارد. اگر تعداد افراد مستقر در یک جا زیاد باشد، بهتر است که از کانکس های سرویس بهداشتی چند چشمه استفاده شود. این کانکس ها در مکان های مختفلف نصب می شوند و انواع گوناگونی دارند.

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه، چه مزایایی دارد؟

افرادی که این کانکس ها را خریداری می کنند در هرینه آن ها بسیار صرفه جویی می شود. چون دیگر لازم نیست که کانکس های تک چشمه را جداگانه خریداری کنند. علاوه بر آن هزینه نصب و تعمیر هر یک بسیار زیاد می شود. آن ها می توانند به جای خرید چند کانکس تک چشمه، از کانکس های چند چشمه استفاده کنند کانکس مسکونی.

انواع کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه:

  1. کانکس راهرودار
  2. کانکس بدون راهرو
  • کانکس راهرودار

    کانکس راهرودار

    کانکس راهرودار

کانکس های راهرودار تمام امکانات اصولی و پایه سرویس بهداشتی را دارند .این کانکس ها دارای فضایی هستند که علاوه بر سرویس و چشمه توالت ، روشویی و آینه و تجهیزات گوناگون را دارد. طراحی این کانکس ها با کانکس های بدون راهرو متفاوت است. هم چنین در ابعاد و اندازه و قیمت آن تفاوت ایجاد می کند.

  • کانکس بدون راهرو

کانکس  بدون راهرو، امکانات محدودتری دارد. معمولا فاقد فضای روشویی و تجهیزات دیگر است. این کانکس در ابعاد کوچک تری ساخته می شوند. قیمت این کانکس ها، به نسبت کانکس های راهرو دار کمتر است.

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی

این سازه در اندازه و ابعاد گوناگون ساخته می شود. کانکس هایی که تک چشمه هستند، اندازه بزرگتری دارند. کانکس هایی تک چشمه اندازه کمتری نسبت به کانکس های چند چشمه دارند. معمولا اندازه این کانکس ها دارای استاندارد جهانی است. اگر اندازه این سازه استاندارد نباشد، در حمل و نقل و نصب آن محدودیت ایجاد می کند.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

قیمت کانکس سرویس بهداشتی

نمی توان به طور دقیق اندازه و قیمت یکسانی برای این کانکس ها مشخص کرد. قیمت کانکس هایی که مناسب تعداد زیادی از افراد هستند، ممکن است کمی بیشتر از کانکس هایی باشد که برای تعداد محدودی از افراد ساخته می شود. علاوه بر آن قیمت یک محصول، متاثر از شیوه ساخت و مواد و مصالح به کار رفته در آن است. معمولا کانکس هایی که از مصالح مرغوب و درجه یک ساخته شده اند، قیمت بالاتری دارند.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

اگر قصد خرید این محصول را دارید، می توانید متناسب با نیاز خود محصول مورد نطر را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که شما می بایست به تعداد افرادی که قصد استفاده از محصول را دارند، توجه کنید. هم چنین می توانید محصول را بعد از خریداری، به محل مورد نظر منتقل کنید. کانکس بعد از خرید، با ماشین های مخصوص به محل منتقل می شود، سپس می توان آن را به طور صحیح نصب کرد.

فروش کانکس سرویس بهداشتی

فروش کانکس سرویس بهداشتی

شما می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی محصول خود را مشاهده کنید. این امکان برای شما فراهم شده است تا مشخصات و ویژگی های محصول خود را مطالعه کنید و از روند کار آن آگاهی به دست آورید. هم چنین می توانید هر ابهامی که داشتید از مشاوران و متخصصان شرکت بپرسید. آن ها  فرآیند کار را به شما آموزش می دهند.

آیا کانکس سرویس بهداشتی قابلیت فروش دارد؟

شما می توانید کانکس خود را بعد از استفاده، بفروشید. قطعا افرادی هستند که به دلیل کمبود بودجه  می خواهند که از کانکس های دست دوم استفاده کنند. در این صورت می توانید که کانکس خود را به صورت دست دوم بفروشید. با این کار  بخشی از هزینه به شما برگردانده می شود.

تعمیرات کانکس سرویس بهداشتی کانکس ویلایی

تعمیرات کانکس سرویس بهداشتی

این سازه، قابلیت تعمیر دارد. شما می توانید با مشاهده هر گونه آسیب و خرابی، آن ها را به تکنسین ها و تعمیرکاران شرکت گزارش دهید. در این شرایط تعمیر کاران شرکت، به دو شیوه عمل می کنند یا به صورت حضور در محل کانکس، این آسیب ها را حل می کنند یا کانکس را به کارگاه منتقل می کنند تعمیرات کانکس.

تعمیر کانکس چه مقدار زمان می برد؟

این که تعمیر یک سازه چه مقدار زمان می برد، بستگی به نوع آسیب وارد شده به کانکس دارد. اگر آسیب وارد شده به کانکس زیاد باشد، مدت زمان بیشتری صرف تعمیر کانکس می شود.

 

b2n

yun

rizy

Rate this post